خانهاخبار
رئیس هیئت مدیره آلفابت و عکاسی با آیفون از یک مسابقه!

رئیس هیئت مدیره آلفابت و عکاسی با آیفون از یک مسابقه!

اریک اشمیت اگرچه سابقه فعالیت در اپل را در کارنامه خود دارد اما در حال حاضر به عنوان رئیس هیئت مدیره شرکت تازه تأسیس آلفابت شناخته می‌شود. حال عکس‌هایی منتشر شده که وی را در حال عکاسی با آیفون از یک مسابقه در شهر کره جنوبی نشان می‌دهد.
۱۳۹۴/۱۲/۲۲

عکاسی اریک اشمیت، رئیس هیئت مدیره سابق گوگل و رئیس هیئت مدیره فعلی آلفابت، با آیفون از یک مسابقه در کره جنوبی خبرساز شده است. تصاویری منتشر شده که اشمیت را در حال عکاسی از کنفرانس خبری مربوط به بازی Go بین قهرمان کره‌ای آن یعنی Lee Sedol و الگوریتم مجازی AlphaGo گوگل نشان می‌دهد.

 

image

 

در تصاویر به خوبی مشخص است که اشمیت با یک آیفون 6 یا 6s در حال عکاسی است. اهمیت این تصاویر از آن جهت است که اشمیت به عنوان رئیس هیئت مدیره شرکتی که گوشی‌های نکسوس را وارد بازار می‌کند و سیستم عامل اندروید آن به عنوان پرکاربردترین پلتفرم در بین گوشی‌های هوشمند شناخته می‌شود، خود از یک آیفون برای عکاسی استفاده کرده است.

 

image

 

بازی Go یک بازی چینی استراتژیک و دو نفره است که قدمتی ۲۵۰۰ ساله دارد. Lee Sedol کره‌ای یکی از قهرمانان این بازی که موفق شده دان ۹ را در این بازی کسب کند پیش‌روی نرم‌افزار گوگلی AlphaGo قرار گرفته و ظاهرا دو بار از این نرم‌افزار شکست خورده است. AlphaGo حاصل خرید اخیر گوگل یعنی شرکت هوش مصنوعی بریتانیایی DeepMind است.

نظر شما در این مورد چیست؟ فکر می‌کنید برای شخصی با سمتی مشابه اریک اشمیت موجه است که مقابل چشم خبرنگاران از محصول رقیب استفاده کند؟ 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

محمد

۱۳۹۴/۱۲/۲۳
داداش من اگرر میتونی ب ما بگو چیش تو ایران پشتیبانی نمیشه!!!!
اپل استور ک میشه بقیه نرم افزارا و جی پی اس هم میشه پس چی دقیقا نمیشه؟؟؟؟
اپل پی هم دقیقا مثل سامسونگ پی تو ایران نمیشه اونم مربوط ب بانکه

محمد

۱۳۹۴/۱۲/۲۳
داداش من
من فقط ب سامسونگیای عزیز گفتم که هی نگن سامسونگ بهتره خخخ
انقد ب خودت فشار نیار داداش

Saeed

۱۳۹۴/۱۲/۲۲
این یارو<؟> ای بابا ولش کن

Erfan-Sh

۱۳۹۴/۱۲/۲۲
منظور شما از امكانات چيه؟هر امكاناتى كه گوشى هاى هنگرويد دارن آيفون هم داره چه بسا بيشتر از اون گوشى هاى هنگرويد همونطور كه از اسمش پيداست يه سره هنگ ميكنن ولى آيفن نه تازه اگر گيرى هم باشه از خوده برنامست و بافشار دادن دكمه هوم از برنامه بيرون مياد ولى تو گوشى هاى شما اگه هنگ پيش بياد بايد خاموش روشن كنيد.از نظر وسعت برنامه ها هم هرچى بگم كمه تمام برنامه هايي كه شما داريد استفاده ميكنيد اول واسه اپل ساخته شده بعد براى هنگرويد.از نظر دوربين هم كه لازم نيست چيزى بگم چون رئيس شركتتون داره با آيفون عكس ميگيره.پس الكى حرف از امكانات نزنيد.اميد وارم از كلمه هنگرويد ناراحت نشده باشى چون يه واقعيته.

just apple

۱۳۹۴/۱۲/۲۲
برو بکس اندروید کول بارو بردارید.
فقط برید