خانهاخبار
طراحی نهایی Huawei P9 تایید شد

طراحی نهایی Huawei P9 تایید شد

هوآوی در تاریخ 18 فروردین کنفرانس برگزار خواهد کرد که به احتمال زیاد در آن مدل P9 معرفی می‌شود. اگرچه تاکنون اطلاعات زیادی از این گوشی به دست آمده اما تصاویر تازه منتشر شده از آن، طراحی نهایی این محصول را تایید کرده است.
۱۳۹۴/۱۲/۲۲

چند روز پیش تصویر دعوتنامه‌های کنفرانس هوآوی که برای 18 فروردین تنظیم شده است، به بیرون درز کرد، کنفرانس که پیش‌بینی می‌شود محصولی به نام  P9 در آن معرفی گردد.
در هفته‌های گذشته رندرها و اخبار زیادی در مورد پرچمدار جدید سری P هوآوی منتشر شده بود که خیلی نمی‌شد با اطمینان در مورد آنها حرف زد، اما فاش شدن تصاویر واقعی جدید از این گوشی، شک و شبهه‌ها در مورد طراحی نهایی آن را برطرف کرده است.
در این تصاویر می‌توان بدنه باریک و فلزی هوآوی پی9 را که در پشت خود دارای 2 لنز دوربین و اسکنر اثر انگشت است مشاهده کرد. در مورد سایر مشخصات سخت‌افزاری این گوشی هنوز مطمئن نیستیم اما احتمال دارد که P9 در 4 مدل مختلف با مشخصات سخت‌افزاری متنوع وارد بازار شود.
آنچه تاکنون از مشخصات خانواده P9 می‌دانیم استفاده از سری پرازنده‌های Kirin 950، نمایشگر 5.2 یا 5.5 اینچی و 4 گیگابایت حافظه رم است که احتمالا مدل گرانتر این خانواده یعنی P9 Max مجهز به 6 گیگابایت حافظه رم باشد.
باید منتظر ماند و دید با نزدیک‌تر شدن به تاریخ برگزاری کنفرانس هوآوی، چه اطلاعات دیگر از این گوشی به دست ما خواهد رسید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

تخریبگر اعتقاد آی فونیسم

۱۳۹۵/۱/۵
عزیز من اگه دوست نداری بره چی بازار کس دیگه روکساد میکنی اول از هواوی استفاده بکن بعد تز تخریبی بده اول ببین چیرو با چی مقایسه میکنی بعد بیاتز بده

ایلیا

۱۳۹۵/۱/۳
هیچ چی آیفون نمیشه ....بعدشم. ال جی .لطفا استفاده کنید بعدش نظر بدین.

ایلیا

۱۳۹۵/۱/۳
عشق است آیفون بعدشم ال جی

ایلیا

۱۳۹۵/۱/۳
واقعا آیفون 6sبهترین گوشیه سرتونم درد نیارین هرچیزی اندازش خوبه که آیفون هواسش به همه چیز هست مثلا ماشین بهت بدن 300کیلومتر سرعتش باشه نتونی استفاده کنی با پراید فرقی میکنه هاااا
پس مهم خواسته های آدمه چیزی خوبه که خواسته های ماراداشته باشه.یه دونه ای آیفون البته بعد آیفون عشق است ال جی

اکرم

۱۳۹۴/۱۲/۲۲
به نظر من گوشی ایفون اس سیکس ۶۴ گیگ از همه گوشی ها بهتره