خانهاخبار
آیا بستن اپلیکیشن‌های پس زمینه تأثیری در مصرف باتری iOS دارد؟

آیا بستن اپلیکیشن‌های پس زمینه تأثیری در مصرف باتری iOS دارد؟

آیا تاکنون فکر می‌کردید که بستن اپلیکیشن‌های پس زمینه می‌تواند مصرف باتری دستگاه iOSای شما را کاهش دهد؟ اگر پاسختان مثبت است، این مطلب را بخوانید.
۱۳۹۴/۱۲/۲۱
image

 

یکی از باورهایی که در مورد اکوسیستم iOS وجود دارد این است که اگر اپلیکیشن‌های پس‌زمینه را ببندیم، عملکرد دستگاه بهبود یافته، رم بیشتری آزاد شده و همچنین مصرف باتری نیز کاهش خواهد یافت.

این موضوع بین علاقه‌مندان بسیار بحث برانگیز است زیرا نتایج بدست آمده از این کار با هم اختلاف بسیاری وجود دارد و هیچ تست واقعی که بتواند ثابت کند بستن اپلیکیشن‌های پس زمینه کارآیی iOS را افزایش می‌‌دهد، انجام نشده است.

کلید خاتمه دادن به این موضوع بحث برانگیز یک بار و برای همیشه در دستان معاون رئیس بخش نرم‌افزاری اپل آقای Craig Federighi است. در پاسخ به سوالی در این زمینه و به ایمیلی که شخصا به تیم کوک ارسال شده است، کرایگ وارد عمل شده و با دو پاسخ کوتاه، نتیجه را مشخص کرده است : «نه و نه»

 

image
    
image

 

ایمیل از طرف کاربری به نام Calab به تیم کوک ارسال شده و از او پرسیده که آیا او معمولا اپلیکیشن‌های پس زمینه را می‌بندد و آیا این کار برای بهبود عمر باتری موثر است یا خیر؟

تیم کوک و سایر مدیران اپل هرازچندگاهی به ایمیل‌های کاربران پاسخ می‌دهند اما این اولین بار است که مدیری دیگر پاسخ ایمیلی که شخصا به او ارسال نشده است را می‌دهد.

از همه این مسائل حاشیه‌ای که بگذریم، چیزی که این ایمیل مشخص می‌کند این است که بستن اپلیکیشن‌های پس زمینه هیچ تاثیری بری روی عمر باتری دستگاه آی‌او‌اسی شما ندارد. شما نظر دیگری دارید؟ با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

محمد

۱۳۹۴/۱۲/۲۴
چون آندرویده

محمد

۱۳۹۴/۱۲/۲۴
لطفا برای اندروید هم چنین مطلبی تهیه کنید . برای دستگاه های اندرویدی به چه شکل هستش ؟ نمیدونم چرا با اینکه من مرتب با استفاده از برنامه باتری دکتر اوپتیمایز میکنم اما باز هم بعد از چند دقیقه میبینم 90 تا برنامه باز هست . چرا برنامه ای که اصلا ازش استفاده نکردم خود به خود شروع به فعالیت در بک گراند میکنه ؟

ahad

۱۳۹۴/۱۲/۲۲
از نظر من تاثیر داره چون وقتی من photos و چند تا برنامه دیگه رو ن میبندم باتری رو میخوره

محمد

۱۳۹۴/۱۲/۲۲
عزیزم گفته تو مصرف باطری تاثیر نداره، ولی برای افزایش حافظه رم و اینکه سرعت کار کردن با گوشیت افزایش پیدا کنه باید برنامه های بک گراندو ببندی.

آرش

۱۳۹۴/۱۲/۲۲
علاوه بر جواب سوال، خود نمایش ایمیلهای رد و بدل شده و نحوه جواب دادن هم خیلی جالب بود، ممنون.