خانهاخبار
تصویری از قاب ساخته شده توسط Spigen برای آیفون ۴ اینچی جدید

تصویری از قاب ساخته شده توسط Spigen برای آیفون ۴ اینچی جدید

اگر همه چیز طبق پیش‌بینی پیش رود تا کمتر از دو هفته دیگر بایستی با آیفون ۴ اینچی جدید اپل روبرو شویم. حال تصویری منتشر شده که منتسب به یکی از اولین نمونه‌های قاب ساخته برای این گوشی است.
۱۳۹۴/۱۲/۲۰

اخبار و شایعاتی که اخیرا در مورد آیفون ۴ اینچی جدید اپل منتشر شده‌اند، همگی به این نکته اشاره کرده‌اند که این گوشی بسیار شبیه به آیفون 5s خواهد بود که اپل در سال ۲۰۱۳ روانه بازار کرد. حالا تصاویری از یک کیس ساخته شده توسط Spigen منتشر شده که این شایعات را قوت بخشیده است.

اگر به این تصویر نگاه کنید و اطلاعی از آیفون ۴ اینچی جدید نداشته باشید حدس می‌زنید که با یک کیس آیفون 5s روبرو هستید. اما سایت MacRumors تأیید کرده که این قاب مربوط به آیفون جدید اپل است.

 

image

 

آیفونی که در این قاب قرار گرفته همانند آیفون 5s از دکمه‌هایی با طراحی گرد برای کم و زیاد کردن صدا برخوردار است و  دوربین پشتی آن نیز در کنار یک فلش دوگانه قرار گرفته. دکمه هوم نیز که عضو جداناپذیر آیفون‌هاست در محل همیشگی خود قرار دارد.

پیش از این صحبت‌هایی شنیده می‌شد مبنی براینکه آیفون ۴ اینچی جدید طراحی مشابهی با آیفون 6/6s داشته باشد که حالا با انتشار این تصویر می‌توان این شایعه را رد کرد.

در طراحی و ساخت لوازم جانبی آیفون‌های جدید همواره نام Spigen به عنوان یکی از اولین شرکت‌ها شنیده می‌شود. بنابراین بعید نیست که بازهم تصویری واقعی از این شرکت به‌بیرون درز کرده باشد.

پیش‌بینی می‌شود آیفون ۴ اینچی جدید اپل طی مراسمی در تاریخ ۲۱ مارس رونمایی شود. انتظار می‌رود این گوشی به پردازنده A9، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور تاچ آی‌دی مجهز باشد اما به احتمال فراوان از ویژگی 3D Touch در آن خبری نیست.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

مرتضی

۱۳۹۴/۱۲/۲۱
این آیفون 5 اسه پاورشم رو کلشه

حسین باختر اصل

۱۳۹۴/۱۲/۲۱
بهترین قاب دنیا

مجید

۱۳۹۴/۱۲/۲۰
الکی جَو ندین! این آیفون 5اسه
آیفون 4اینچی مطمئنأ لبه های گرد و منحنی خواهد داشت و دوباره بازگشت به طراحی قبل نخواهد داشت