خانهاخبار
قرارداد بلند مدت گوگل و HTC برای تولید نکسوس

قرارداد بلند مدت گوگل و HTC برای تولید نکسوس

اگرچه شایعاتی مبنی توقف پروژه نکسوس و ساخت این دیوایس توسط گوگل شنیده می شد اما به نظر می‌رسد گوگل به فکر شراکت با این کمپانی است.
۱۳۹۴/۱۲/۱۹

در سال گذشته شایعات زیادی درباره برنامه نکسوس گوگل بر سر زبان بود؛ شایعاتی درباره پایان دادن به پروژه نکسوس و ساخت گوشی‌ها توسط خود گوگل. اما حالا شایعات روایت دیگری دارد: احتمالا اچ‌تی‌سی سازنده دو نکسوس برای سال دیگر گوگل خواهد بود.

حالا علاوه بر شایعه ساخت دو نکسوس 5 و 5.5 اینچی توسط اچ تی سی شایعه دیگری نیز شنیده می‌شود، شایعه‌ای که حکایت از اولین قرارداد بلندمدت برای ساخت نکسوس توسط اچ‌تی‌سی و گوگل دارد. طبق گزارش رسیده، اچ‌تی‌سی به‌طور انحصاری تولیدکننده گوشی‌های نکسوس برای گوگل خواهد بود. در این گزارش صحبتی از تبلت‌های نکسوس نشده و احتمالا امکان ساخت تبلت‌های نکسوس توسط تولیدکننده‌های دیگر وجود دارد.

البته این احتمال هم وجود دارد که گوگل دیگر به این زودی‌ها تمایلی به ساخت تبلت نداشته باشد یا اینکه بخواهد خود مسئولیت ساخت تبلت‌ها را بر عهده بگیرد. بازار تبلت‌ها این روزها چندان پر رونق نیست و گوگل نیز به‌تازگی تبلت Pixel C را روانه بازار کرده است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

Hussein

۱۳۹۵/۴/۵
به نظر من بعد از htc باید با SONY همکاری کنه این کمپانی اصیل حیفه که اینطوری توی بخش موبایل موفقیت نداشته باشه با اینکه گوشی هاش هم خیلی با کیفیتن

yh

۱۳۹۴/۱۲/۲۵
اعتماد به نفس اینو الان سامسونگ داشت تا الان برا خودش اچ تی سی شده بود...

MYS5

۱۳۹۴/۱۲/۲۲
منظورم اینه که در مقابله سامسونگ و اپل و گوگل و ماکروسافت و یا سونی و الجی خیلی کوچیکه

محمد

۱۳۹۴/۱۲/۲۲
کمپانی کوچک؟؟
شما میتونی به من بگید ارزش فعلی کمپانی اچ تی سی چقدره؟؟
شاید تونستیم با پول عیدی هامون این کمپانی کوچک!!! رو بخریم

محمد

۱۳۹۴/۱۲/۲۲
عزیز جان نوکیا اونوقت کجا تولید کنه گوشی ها رو
همه چی رو واگذار کرده به مایکروسافت
جالبه چند نفر هم مثبت دادن به نظرش