خانهاخبار
در چین اتفاق افتاد: فروش فرزند در ازای آیفون و موتورسیکلت!

در چین اتفاق افتاد: فروش فرزند در ازای آیفون و موتورسیکلت!

گاهی اوقات خبرهای تاسف‌باری می‌شنویم که باور کردن آنها برایمان سخت است. یکی از این خبرها مربوط به پدر و مادری چینی است که فرزند خود را از طریق سرویس چت محلی به فروش گذاشته بودند.
۱۳۹۴/۱۲/۱۸

یک پدر 19 ساله چینی دختر تازه به دنیا آمده‌اش را در ازای دریافت 3500 دلار به فردی غریبه فروخت و پول آن را صرف خرید یک دستگاه آیفون و یک موتورسیکلت کرد!

image

 

این فرد، که هنوز تحصیلات دبیرستان خود را به پایان نبرده است، یک سال پیش توانسته بود در سرویس چت چینی QQ برای دختر 18 روزه‌اش خریداری پیدا کند. مادر این دختر خردسال، که همراه با شوهرش در بازداشت به سر می‌برد، اعلام کرده است که از غیرقانونی بودن این کار کاملا بی‌اطلاع بوده، چون بسیاری دیگر از مردم این کار را به‌علت عدم توانایی در بزرگ کردن فرزندانشان انجام می‌دهند.
این پدر و مادر به ترتیب به 3 و 2.5 سال حبس محکوم شده‌اند و قاضی پرونده به دلیل شرایط سختی که این دو را مجبور کرده چنین کاری انجام دهند، از اعمال مجازات حداکثری برای آنها صرف نظر کرده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

عرفان

۱۳۹۴/۱۲/۲۱
آخه وقتی یه بچه نوزده ساله که خودش دهنش بو شیر میده پدر بشه این اتفاقا هم میفته دیگه طرف دبیرستانیه بچه داره واقعا مسخرس. این یکی از ایراداتی هست که در جوامع خارجی وجود داره که حیلی زود خیلی زود وارد زندگی میشن و همه مسایل براشون روشن میشه

امیر

۱۳۹۴/۱۲/۱۹
به ما چه ؟ ما که اینقدر بی جنبه نیستیم ! اونچه شما می بینید از عواقب نگاه مادی به انسانیت هست...تازه جای دیگه در یک فایل دیدم که یه بچه چینی وسط یه کوچه بزرگ و پهن تصادف کرده بود و ماشینهای دیگه همینطور از روش رد می شدن با اینکه با یه اشاره به فرمان می تونستن رد نشن...حالا باز خدا رو شکر در متن اومده که محکوم شدن..
هیچ ربطی و تقصیری متوجه اپل نیست ......

مسعود

۱۳۹۴/۱۲/۱۹
چه ربطی به اپل داره
این شخص کار درستی نکرده

علی

۱۳۹۴/۱۲/۱۹
ای خدا جوابت رو بده..!!!

mvf

۱۳۹۴/۱۲/۱۸
اپل چقد راحت بعضیا رو گول میزنه، ننگ باد!