خانهاخبار
18 فروردین؛ تاریخ معرفی P9 هوآوی

18 فروردین؛ تاریخ معرفی P9 هوآوی

هوآوی دعوت‌نامه‌های جدیدی برای برگزاری کنفرانس خود در لندن در روز 6 آوریل ارسال کرده است؛ کنفرانسی که به رونمایی از پرچمدار این شرکت، پی 9، اشاره می‌کند.
۱۳۹۴/۱۲/۱۸

شرکت هوآوی، که اکنون همه چشم‌ها را در انتظار پرچمدار 2016 خود یعنی P9 به خودش خیره کرده، هفته گذشته دعوت‌نامه برگزاری کنفرانسش در برلین را ارسال کرد؛ کنفرانسی که همه تصور می‌کردند برای معرفی P9 تدارک دیده شده است. اما اکنون هوآوی با دعوت‌نامه‌ای جدید همه را غافلگیر کرد؛ دعوت‌نامه‌ای برای کنفرانس در لندن در روز 6 آوریل. طبق آنچه در این دعوت‌نامه نوشته شده، احتمالا تصور قبلی چندان هم درست نبوده و این بار در لندن شاهد رونمایی از P9 خواهیم بود.

image

هوآوی در دعوت‌نامه خود جمله «دنیا را جور دیگری ببینید» را به کار برده و احتمال می‌رود این عبارت توصیف‌کننده دوربین دوگانه به کار رفته در P9 باشد؛ دوربینی 12 مگاپیکسلی با فناوری اولتراپیکسل که وجه مشترک همه نسخه‌های پرچم‌دار جدید هوآوی است.

این روزها عکس‌ها و خبرهای متعددی در موردP9 هوآوی منتشر شده است، از رندرهای این گوشی گرفته تا عکس‌های واقعی آن. با توجه به اخبار و شایعاتی که شنیده می‌شود، این گوشی هوشمند احتمالا در چهار نسخه با نمایشگرهایی با اندازه‌های متفاوت و پردازنده‌های مختلف عرضه می‌شود، اما هر چهار مدل به سنسور اثر انگشت و دوربین اصلی دوگانه مجهزند.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

مهدی نورانی فر

۱۳۹۴/۱۲/۱۹
و دوباره اشغالی دیگه از هواوی

Hijacker

۱۳۹۴/۱۲/۱۸
ینی از همین الان دارم روزیو میبینم که پرچمدار هوآوی =دوربین 10گانه همراه با فلش 20گانه رم 10000 سی پی یو 200هسته ای
متاسفانه برای صفحه نمایش 60اینچی نتونستن راه حلی پیدا کنن
هوآویه دیگه
دوس داره از هر چیزی بیشترینشو داشته باشه نه بهترین

نیما

۱۳۹۴/۱۲/۱۸
واقعا هم همیشه سری پی هواوی عالی بوده،پی 9 مطمئنا فوق العادست. طراحی بسیار باریک و شیک و مقاوم. دوربین دوگانه بدون بیرون زدگی، حاشیه های بسیار کم، کایرین 955 و 4 گیگ رم، خدا کنه صفحه نمایش حساس به فشار هم داشته باشه. ?ولی اچ تی سی هم حرف واسه گفتن زیاد داره