خانهاخبار
انتشار اندروید 6 برای خانواده Xperia Z5

انتشار اندروید 6 برای خانواده Xperia Z5

طبق قرار قبلی، سونی قول داده بود که در ماه مارس گوشی‌های اکسپریای خود را به نسخه جدید اندروید به‌روزرسانی کند. اکنون این قول عملی شده و کاربران خانواده اکسپریا زد5 کم کم دارند نسخه 6 اندروید را روی گوشی خود دریافت می‌کنند.
۱۳۹۴/۱۲/۱۷

سونی قول داده بوده به‌روزرسانی گوشی‌های اکسپریا به اندروید 6 را از ماه مارس آغاز کند؛ وعده‌ای که به موقع به آن عمل کرد. گزارش شده کاربران گوشی‌های اکسپریا زد5، زد5 کامپکت و زد5 پریمیوم موفق به دریافت آپدیت 32.1.A.1.163 شده‌اند که اندروید مارشمالو را به دستگاه‌های آنها می‌آورد.
این به‌روزرسانی نخست در کشورهای روسیه و تایلند منتشر شد و سپس کاربران اتریشی، استرالیایی، ایرلندی و مالزیایی خانواده اکسپریا زد5 آخرین نسخه سیستم عامل اندروید را روی گوشی خود دریافت کرده‌اند.

 

image

 

اندروید مارشمالو ویژگی‌هایی مثل بهبود مصرف باتری در حالت استندبای، تنظیم دسترسی اپلیکیشن‌ها و Google Now on Tap را به گوشی‌های سونی می‌افزاید. همچنین سونی بهبودهایی در رابط کاربری و اپلیکیشن‌ دوربین گوشی‌های اکسپریا ایجاد کرده، ولی متاسفانه حالت STAMINA، که امکان صرفه‌جویی در مصرف باتری را برای کاربران به ارمغان می‌آورد، در این نسخه حذف شده است.

مثل همیشه، کمی طول خواهد کشید تا این به‌روزرسانی به دست همه کاربران برسد، اما اگر گوشی شما هم به نسخه جدید آپدیت شده است، ما را از تجربه خود مطلع کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

meysam.n

۱۳۹۶/۱/۱۹
1سلام من حدود 7 ماه هست که این گوشی زد 5 پریمیوم رو خریدم و ازش راضی ام و هنوز اندرویدش 5
2با این حرفی که شما زدی میترسم اندرویدشو 6 کنم حسگرش از بین بره
اون اول واسه اینکه بیشتر با حسگرش اشنا بشم هی پشت سر هم میزدم بعد از دو روز رفتم غیر فعالش کنم که فقط همون کشیدن سریع بمونه دیدم نوشته توسط سرپرست .سیاست رمزگذاری یا حافظه اطلاعات کاربردی غیر فعال شده
الان نمیدونم چیکارش کنم
لطفا راهنماییم کنید در هر دو مورد ذکر شده

حمید رضا

۱۳۹۵/۸/۲۵
متاسفانه در اپدیت 6 گزینه حسگر اثر انگشت به طور کامل از منوی تنظیمات حذف شده متاسفم برای خودم که این گوشی مزخرف رو خریدم

رضا یار

۱۳۹۵/۳/۷
بله متاسفانه پس از اپدیت حالت stamina حذف شده . ولی دلیل یا جایگزینی هم دیده نشده. ک برای خودمم جای سواله ؟؟

Ali

۱۳۹۵/۲/۲۳
همه چی عالی شده فقط وقتی گوشی به هدفون وصل میشه صدارو تا نصفه بیشتر نمیشه زیاد کرد، و ارور استپ سیستم میده! چی کار باید کرد؟!

نرگس

۱۳۹۵/۱/۱۰
سلام،گوشي من اكسپريا Z هست،ممكنه كه اين نسخه براي اين مدل گوشي هم بياد ؟ آخه آخرين نسخه من همجنان لولي پاپ هست