خانهاخبار
تماشا کنید: Galaxy S7 edge زیر شکنجه

تماشا کنید: Galaxy S7 edge زیر شکنجه

در این ویدئو گلکسی اس 7 اج در برابر خط و خش، شعله آتش و خم شدن آزمایش می‌شود تا نشان داده شودپرچمدار جدید سامسونگ از نظر مقاومت در چه سطحی قرار دارد.
۱۳۹۴/۱۲/۱۶

تا چند روز دیگر Galaxy S7 و Galaxy S7 edge رسما وارد بازار می‌شوند و قطعا خیلی‌ها بی‌صبرانه منتظر خرید این دو پرچم‌دار جدیدند. همان‌طور که می‌دانید، با وجود اینکه S7 و S7 edge از نظر ظاهری تغییر چندانی نسبت به نسل قبل ندارند، سخت‌افزارهای آنها نسبت به قبل پیشرفته‌تر شده است.
یکی از اولین چیز‌هایی که بعد از معرفی پرچم‌داران جدید دوست داریم بدانیم میزان مقاومت آنها در تست‌های مختلف است. در ویدئوی زیر Galaxy S7 edge تحت آزمایش‌های مختلفی قرار می‌گیرد که واقعا می‌توان آنها را شکنجه به حساب آورد!
ویدئو با تست مقاومت نمایشگر و بدنه در برابر خط و خش آغاز می‌‌شود، سپس نمایشگر گوشی در معرض شعله آتش قرار می‌گیرد و در پایان مقاومت گوشی در برابر خم شدن آزمایش می‌شود.
این ویدئو را ببینید و به ما بگویید به نظر شما گلکسی اس7 سامسونگ توانسته از زیر این شکنجه سربلند بیرون بیاید یا خیر.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (15 نظر)

mobinm325

۱۳۹۶/۱/۱۶
من که میگم کمی سربلند به بیرون امد چون موقع خم کردن از پشتش کمی باز شد.

az0965

۱۳۹۵/۱۰/۲۰
نه خیر جناب علیرضا اگه مشاهده کنید به دوربین زد5 خش میفته

Apple company

۱۳۹۴/۱۲/۲۸
نه زيبا هست نه قدرتمند، در برابر ايفون سوسكه، يه خسته نباشيد اساسي به اپل بگو

aysan

۱۳۹۴/۱۲/۲۱
دوستان یه سول داشتم فرق مدل a سامسونگ با s چیه؟

Alireza

۱۳۹۴/۱۲/۱۷
شما برو تو آپارات سرچ کن،یه ویديو هست که همه ی این بلا هارو سر زد۵ پرمیوم میاره،اونجا میتونی قشنگ مقایسه کنی(که کار درستی نیست،چون زد۵ سال ۲۰۱۵واس ۷ برای سال ۲۰۱۶ هست)از نظر مقاومت بدنه در برابر خط و خش سونی جلوتره ولی از نظر تحمل فشار در برابر خم شدن سامسونگ واقعا خیلی با دوام تره