خانهاخبار
پیش‌فروش بالا و مشکل شیائومی در تامین Mi 5

پیش‌فروش بالا و مشکل شیائومی در تامین Mi 5

گوشی می 5 شیائومی توانست به میزان پیش‌فروش بالایی دست پیدا کند، اما این میزان درخواست بالا شیائومی را در تامین و تحویل می 5 دچار مشکل کرده است.
۱۳۹۴/۱۲/۱۶

یک هفته پس از معرفی Mi 5 شیائومی، پرچم‌دار این شرکت توانست با پیش‌فروش 17 میلیونی به موفقیتی بزرگ در کشور چین دست یابد. پیش‌فروش اول Xiaomi Mi 5 در اول مارس انجام گرفت و تنها ظرف چند دقیقه موجودی آن به اتمام رسید. با وجود تلاش بسیار شیائومی برای تامین موجودی این دستگاه پیش از معرفی آن، به نظر می‌رسد خیلی از مشتری‌ها باید چند ماه منتظر تحویل دستگاه خود بمانند.

 

image

به گزارش یک رسانه تایوانی، شیائومی هم‌اکنون تنها آماده تحویل 4 میلیون دستگاه Mi 5 است، درنتیجه از شرکت‌های Foxconn و Inventec، که در ساخت محصولات این شرکت همکاری می‌کنند، خواسته تا میزان تولیدشان را افزایش دهند؛ با وجود این ممکن است 2 ماه طول بکشد تا همه دستگاه‌های پیش‌فروش‌شده به مشتریان تحویل شود.
Xiaomi Mi 5، بسته به مدل، از 3 یا 4 گیگابایت حافظه داخلی، پردازنده اسنپدراگون 820، دوربین 16 مگاپیکسلی و نمایشگر 5 اینچی استفاده می‌کند و در ظرفیت‌های 32، 64 و 128 گیگابایتی به بازار عرضه می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

مدوبلوچ

۱۳۹۵/۱۲/۵
شیائومی واقعا یه گوشی فوق العاده هستش در مقایسه باقیمتش،اینکه خیلی ازپیش فروشش استقبال شده مربوط به کیفیت بالای تولیدات قبلیشه نه تعصب ملی چینیها، چین صدهابرندگوشی داره که ورشکسته شدن،این ازنظر کیفیت با بزرگان دنیا رقابت میکند،به زودی خیلی بیشتر ازش میشنویم،من خودم گرفتم،توچین وهند مشهور به اپل چینی هستش،اتفاقی نیست!

سروش

۱۳۹۵/۵/۲۶
مردم چین این طوری از صنایع داخلی خودشون حمایت میکنند با خرید از برند داخلی هرجند ممکنه تکنولوژی اون به گوشی های غربی نرسه یا پردازنده اون غربی باشه و یا از رژیم اشغالگر قدس وارد بشه ولی همین که برندش داخلیه و محصول چینه با خریدش اجازه صادرات رو نمیدن و این یعنی حمایت از تولیدات داخلی که شاید خارجی ها مثل سامسونگ و اچ تی سی و نوکیا و یا اپل خیلی بهتر از اون رو تولید کنند ولی ترجیح اونها به خرید محصول داخلیه نه مثل ما فقط ضعفهای گوشیهای تولید داخل رو بلدیم جار بزنیم خدایی من خودم حدود یکسالی هست که از گوشی جی ال ایکس زد وان استفاده میکنم غیر از اینترنتش که 2 g هست هیچ مشکلی نداره و همه کاری هم به عنوان گوشی تست دارم به کارش میگیرم گوشی هو آوی رو دوبار فلش کردم ولی هنوز این گوشی داخلی رو یکبار هم فلشش نکردم و مثل روز اول کار میکنه خداییش کوشی تلگرامم هستش و مدام توی تلگرام با اون میرم ولی هیچ باگی نداره در کل حمایت چینی ها از محصولات داخلیشون اونها رو ابرقدرت اول جهان کرده.

ali

۱۳۹۵/۱/۱۹
اگرپشت این ارزونی چیزی نباشه واقعا گزشی خوبیه

MOHAMMAD REZA

۱۳۹۴/۱۲/۲۱
چیزی نمونده NOTE 6 رو بی خیال بشم اینو بخرم!

MOHAMMAD REZA

۱۳۹۴/۱۲/۲۱
چیزی نمونده NOTE 6 رو بی خیال بشم اینو بخرم!