خانهاخبار
آیا نکسوس بعدی مجهز به 3D Touch خواهد بود؟

آیا نکسوس بعدی مجهز به 3D Touch خواهد بود؟

شایعه شده که گوگل قصد دارد در نسخه بعدی اندروید پشتیبانی از نمایشگرهای حساس به فشار را به صورت پیش فرض در سیستم عامل خود اضافه کند. بر همین اساس احتمال دارد که نکسوس بعدی این شرکت مجهز به این فناوری باشد.
۱۳۹۴/۱۲/۱۵

با اینکه استفاده از فناوری 3D Touch در آیفون‌ 6اس و 6اس پلاس، ویژگی بسیار جذابی است، اما خیلی از کاربران، کارشناسان و توسعه‌دهندگان اعتقاد دارند مجهز شدن گوشی‌های همراه به این ویژگی، فعلا ضرورتی ندارد و حدود 3 سال طول خواهد کشید که فناوری نمایشگرهای حساس به فشار، به عضوی جداناپذیر از محصولات الکترونیکی بدل شود.

 

image

 

با این حال، شرکت‌های اندرویدی برای رقابت با اپل سخت تلاش می‌کنند تا محصولات بیشتری را به این فناوری مجهز کنند، در این بین شرکت‌هایی مثل هوآوی و ZTE این کار را در Huawei Mate S و ZTE Axon Mini عملی کرده‌اند. پیش‌بینی می‌شود روند استفاده از نمایشگرهای حساس به فشار در سال 2016 با سرعت بیشتری ادامه یابد و تولیدکنندگانی مثل Xiaomi، Mizu، Oppo و Vivo گوشی‌های بعدی خود با این ویژگی به بازار بفرستند.
جدای از شرکت‌های چینی، گزارشی منتشر شده است که عنوان می‌کند، نکسوس بعدی گوگل که احتمالا توسط HTC ساخته می‌شود، مجهز به این ویژگی خواهد بود. گفته می‎شود گوگل قصد دارد در نسخه بعدی اندروید پشتیبانی از نمایشگرهای حساس به فشار را به صورت پیش‌فرض اضافه کند تا سازندگان و توسعه‌دهندگان دست بازتری در استفاده از این ویزگی داشته باشند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)