خانهاخبار
اشغال 8 گیگابایت از ظرفیت Galaxy S7 توسط تاچ‌ویز

اشغال 8 گیگابایت از ظرفیت Galaxy S7 توسط تاچ‌ویز

همیشه ظرفیت کمتری از آنچه به عنوان ظرفیت ذخیره سازی یک گوشی اعلام می‌شود، به صورت آزاد در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. این مقدار از حافظه اشغال شده در گوشی‌های مختلف متفاوت است و به نظر می‌رسد که پرچمداران جدید سامسونگ از این نظر رکورد زده‌اند.
۱۳۹۴/۱۲/۱۵

حتما می‌دانید که وقتی گوشی هوشمندی با ظرفیت داخلی 16، 32، 64 یا 128 گیگابایتی تهیه می‌کنید، تمام ظرفیت گوشی به صورت آزاد در اختیار شما قرار نمی‌گیرد و بخشی از آن توسط سیستم عامل اشغال می‌شود. به همین خاطر گوشی‌هایی با ظرفیت پایین، خیلی زود با مشکل کمبود حافظه مواجه می شوند، در نتیجه کاربران تمایل به خرید گوشی‌های 32 گیگابایتی و بالاتر دارند.

 

image

 

مقدار حافظه اشغال شده توسط سیستم در گوشی‌های اندرویدی با هم متفاوت است و به شخصی‌سازی‌های انجام شده در رابط کاربری و تعداد نرم‌افزارهای از پیش نصب شده بستگی دارد. گوشی‌های سامسونگ از جمله محصولاتی هستند که نسبت به سایر برندها، حافظه بیشتری اشغال می‌کنند که این مورد در پرچمداران جدید این شرکت پررنگ‌تر شده است. آنطور که در تصویر می‌بینید، 8 گیگابایت از حافظه گلکسی اس7 و گلکسی اس7 اج از همان ابتدا در اختیار سیستم قرار می‌گیرد که نسبت به متوسط 5 گیگابایتی دیگر گوشی‌ها، میزان قابل توجهی است.
گلکسی اس7 و گلکسی اس7 اج در دو ظرفیت 32 و 64 گیگابایتی به بازار می‌آیند و خوشبختانه با داشت قابلیت نصب کارت حافظه، این امکان به شما داده می‌‎شود تا در صورت کمبود جا، حافظه گوشی خود را تا 200 گیگبایات دیگر افزایش دهید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

محمد

۱۳۹۵/۱/۶
دنی عزیزم اونی که دست شما منفجر شده اس 7 نبوده بهت انداختن

MOHAMMAD REZA

۱۳۹۴/۱۲/۲۱
مال NOTE 5 چقدر بود؟

دنی

۱۳۹۴/۱۲/۱۸
از کپی هاش واست بگیم یا دزدیاش؟ یا انفجاراش؟ هرکدوم دوست داری اعلام کن

ممد

۱۳۹۴/۱۲/۱۵
بیچاره اس هفت سامسونگ از موقعی که اومده فقط بدشو گفتین بابا قسمت پر بیوانم ببینین این گوشی نقاط قوت زیادی داره یکمم از اونا بگین.