خانهاخبار
نسخه جدید نرم افزار کافه بازار منتشر شد [لینک دانلود مستقیم]

نسخه جدید نرم افزار کافه بازار منتشر شد [لینک دانلود مستقیم]

روز گذشته همزمان با کنفرانس خبری پایان سال کافه بازار، نسخه ۷ نرم افزار بازار عرضه شد. این نسخه طراحی کاملا متفاوتی داشته و سعی شده که دسترسی کاربران را به بخش های مختلف آن، سهولت ببخشد. در این پست علاوه بر آشنایی با این نسخه، می توانید این نسخه از بازار را دانلود کنید.
۱۳۹۴/۱۲/۱۴

به گزارش جی اس ام از کنفرانس خبری کافه بازار، امین امیرشریفی ، مدیر بازاریابی کافه‌بازار، با رونمایی از نسخه هفتم نرم‌افزار این فروشگاه گوشه‌ای از قابلیت‌های آن را به رسانه‌ها معرفی کرد. به گفته امیرشریفی این نسخه جدید کافه‌بازار از حیث رابط کاربری تغییرات زیادی داشته که روی امکان نمایش و دسترسی به تعداد بیشتری از برنامه و مجموعه‌ها تاثیر محسوسی گذاشته و کارآیی و دسترسی به امکانات مختلف برنامه را به طرز قابل توجهی بهبود داده‌است.

 
image

 

او در توضیح روند این طراحی دوباره گفت: «برای ارتقای تجربه کاربری کافه بازار این بار پیش و در حین روند طراحی، مطالعات و نیازسنجی و رفتارشناسی فراوانی روی کاربران انجام داده‌ایم تا مطمئن شویم توسعه این محصول به دستاوردهایی واقعی برای کاربران منجر خواهد شد. بسیاری از این تغییرات در حرف قابل بازگو کردن نیستند و باید در عمل تجربه شود . مثلا فهرست‌ها و دسته‌بندی‌های جدید و جذابی برای کاربران کافه‌بازار ایجاد شده است که به لحاظ بصری هم چشم‌نواز باشند یا نحوه چینش و نمایش برنامه‌ها را به سمت ایجاد تنوع و تجربه بهتر پیش بردیم».

 

image
 
image

 

در میان لیست قابلیت‌های جدیدی که توسط مدیر بازاریابی کافه بازار رونمایی شد، می‌توان به امکان ساخت حساب‌ کاربری با استفاده از گوگل و شماره تلفن و امکان ورود به حساب با استفاده از رمز یک‌بار مصرف اشاره کرد که اغلب در جهت ارتقای سهولت و امنیت برای کاربران کافه بازار ارایه شده اند.

 

image

 

امیرشریفی در انتهای معارفه‌اش وعده داد که در دومین ۵‌شنبه‌بازار هم رسانه‌ها و هم توسعه‌دهندگان با مشروح ویژگی‌های نسخه هفتم کافه بازار که حاصل ماه‌ها تلاش تیم جوان این شرکت است آشنا خواهند شد.

لینک مستقیم دانلود نسخه ۷ نرم افزار کافه بازار 

ضمنا شما می توانید اپلیکیشن سایت جی اس ام و اپلیکیشن مجلات کالایاب گروه جی اس ام را از کافه بازار به صورت رایگان دانلود کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهدی

۱۳۹۴/۱۲/۱۶
اوایل تقریبا همینطوری بود بعد عوض شد حالا باز مثل اولش شده !!!