خانهاخبار
کوالکام: منتظر شارژ سریع نسل 3 در S7 نباشید!

کوالکام: منتظر شارژ سریع نسل 3 در S7 نباشید!

سامسونگ در MWC 2016 گلکسی S7 و S7 edge را معرفی کرد. این گوشی‌ها در دو مدل عرضه می‌شوند. کوالکام اطلاعات کاملی از مشخصات محصول به‌کاررفته (اسنپدراگون 820) در دو پرچم‌دار سامسونگ منتشر کرده است. با جی‌اس‌ام همراه باشید، احتمالا شما هم مثل ما تعجب کنید!
۱۳۹۴/۱۲/۱۵

کوالکام در سایت خود اطلاعاتی از همکاری با سامسونگ منتشر کرده است. در این خبر همه ویژگی‌های که اسنپدراگون 820 در گلکسی اس7 و اس7 اج به وجود آورده را شرح داده است. طبق توضیحات منتشرشده توسط کوالکام پرچم‌داران 2016 سامسونگ به فناوری شارژ سریع 2.0 این شرکت مجهز هستند و خبری از Quick Charge 3.0 در آنها نیست!
سرعت دانلود و آپلود 4G/LTE بسیار افزایش پیداکرده، قابلیت‌های دوربین ارتقا یافته و نسل جدید ذخیره انرژی در گلکسی‌های جدید پدیدار شده است. کوالکام در اسنپدراگون 820 از مودم X12 LTE استفاده کرده که سرعت دانلود آن تا سقف 600 و سرعت آپلود تا سقف 150 مگابایت بر ثانیه بالا می‌رود. 

 

image

 

ویژگی بعدی باعث بهتر شدن اتصال مخابراتی می‌شود. این ویژگی TruSignal Antenna Boost نام دارد. وظیفه‌اش این است که به‌جای یک آنتن از چند آنتن درخواست سیگنال کند که بدین‌ترتیب همیشه می‌تواند یک ذخیره برای آنتن داشته باشد. این امر سبب می‌شود تا آنتن‌دهی، سرعت دیتا و کیفیت مکالمه افزایش پیدا کند. در کنار این قابلیت‌ها TruSignal مصرف انرژی پایینی دارد و از این نظر برتری محسوسی نسبت به سایر رقیبانش دارد.

 

image

 

پردازنده گرافیکی اسنپدراگون 820 اجازه گرفتن عکس‌های بهتری نسبت به نسل قبل یعنی گلکسی اس‌6 می‌دهد. آدرنو 530 قدرت و سرعت بسیار بیشتری دارد. این پردازنده می‌تواند تا 40 درصد بیشتر از نسل قبلی خود پردازش گرافیکی انجام دهد. پردازنده تصویر دوربین گلکسی اس7 و اس7 اج محصول کوالکام است و اسپکترا نام دارد. این پردازنده به شما اجازه می‌دهد تا عکس‌هایی با کیفیت نزدیک به DSLR ثبت کنید. اسپکترا تفکیک رنگ بسیار بالایی دارد و رنگ‌ها در تصویر بسیار دقیق خواهند بود. 
کوالکام واحد پردازشی اسنپدراگون 820 را تغییر داد و این‌بار به‌جای استفاده از پردازنده 8 هسته‌ای سابق، Kyro را معرفی کرد. این پردازنده اولین از نسل خود است که قابلیت‌های بسیار زیادی دارد و در ازای سرویس دادن به کاربر انرژی کمتری درخواست می‌کند. 

 

image

 

استفاده بیشتر از گوشی و کم بودن مدت‌زمان شارژ می‌تواند حس بهتری به کاربر القا کند. ازاین‌رو کوالکام در اسنپدراگون 820 از فناوری شارژ سریع 2.0 استفاده کرده که 75 درصد سریع‌تر از شارژرهای معمولی است. هنوز مشخص نیست چه تعداد از دستگاه‌های جدید سامسونگ به Quick Charge 2.0 مجهز هستند. باید منتظر ماند و دید واکنش سامسونگ نسبت به این قضیه چیست! آیا آن‌ها از Quick Charge 3.0 هم استفاده می‌کنند یا ترجیح می‌دهند همه گلکسی‌های مجهز به اسنپدراگون 820 را با شارژ سریع نسل دوم کوالکام در بازار عرضه کنند؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

MOHAMMAD REZA

۱۳۹۴/۱۲/۲۱
با همین یه کلمه QUICK CHARGE 3 نتیجه گرفتی که G5 بهتره؟:)

محسن

۱۳۹۴/۱۲/۱۵
با سلام خدمت عزیزان جی اس ام لطفا از گلکسی اس۷مجهز به پردازنده خود سامسونگ بیشتر مطلب بزارید با توجه به اینکه نسخه کوالکم وارد ایران نمیشه وما مجبوریم نسخه جهانیش و بخریم اطلاع بدید که اگر پردازنده ۸۸۹۰ضعف داره یا پیشرفت قابل توجهی نداشته هموطنان شما هذینه نکنن و برن همون نوت ۵ بخرن یا اس۶رو نگهدارن من خودم الان شک دارم اس ۶رو بفروشم ۷بخرم خواهش میکنم کوالکم رو رها کنید چون به ایران نمیاد و از ۸۸۹۰بگید

پوریا

۱۳۹۴/۱۲/۱۵
فقط ال جی جی 5 که کامل ترین گوشی سال 2016 است و از فناوری QUICK CHARGE 3 هم استفاده شده پس عشق است LG G5