خانهاخبار
ویژگی‌های جدید در انتظار پلی‌استیشن 4

ویژگی‌های جدید در انتظار پلی‌استیشن 4

سونی با انتشار نسخه آزمایشی فریمور 3.5 برای PlayStation 4 نوید اضافه شده ویژگی‌های جدید مثل قابلیت بازی و پخش از راه دور را به این کنسول افزوده است.
۱۳۹۴/۱۲/۱۲

سونی نسخه 3.5 به‌روزرسانی نرم‌افزاری کنسول PlayStation را به صورت آزمایشی منتشر کرد. این نسخه که با اسم رمز MUSASHI شناخته می‌شود، ویژگی‌های جدیدی به این کنسول اضافه می‌کند که مهم‌ترین آنها امکان استریم و بازی از راه دور در کامپیوترهای شخصی و مک است.
این قابلیت هم اکنون در کنسول Xbox One وجود دارد اما کاربران تنها قادر به استفاده از آن در کامپیوترهایی با سیستم عامل ویندوز 10 هستند. با اضافه شدن این ویژگی به پلی‌استیشن 4 این امکان فراهم می‌شود تا بتوانید کنسول بازی خود را رها کرده و ادامه بازی را از طریق کامپیوتر دنبال کنید.

 

image

 

در نسخه 3.5 فریمور PS4، هرگاه یکی از دوستان شما آنلاین شود به‌صورت نوتیفیکیشن به شما اطلاع داده خواهد شد. البته این امکان وجود خواهد داشت تا آنلاین بودن خود را از دیدن دیگران پنهان نگه دارید. علاوه بر این می‌توانید یک رویداد تعیین کنید تا با فرا رسیدن آن تمامی افراد دعوت شده، به صورت خودکار به شما بپیوندند، بازی شما را ببینند و شما را در انجام آن بازی همراهی کنند. اگر هم اهل استریم کردن بازی در اینترنت باشید، آپدیت 3.5 امکان استریم بازی به صورت زنده در سایت Dailymotion را در اختیار شما می‌گذارد.
سونی هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار نسخه نهایی این آپدیت اعلام نکرده است اما گفته شده به زودی آن را در دسترس کاربران قرار خواهد داد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

robin

۱۳۹۴/۱۲/۱۳
البته بد نیست اما تو خط ماشین نرو بهت نمیاد !!

Dementor7

۱۳۹۴/۱۲/۱۳
Ps4 عالیه

MOHAMMAD REZA

۱۳۹۴/۱۲/۱۳
کم کم داری میری سمت تکنولوژی های دیگه ها