خانهاخبار
رونمایی از محصول جدید سایپا با حضور رئیس جمهور

رونمایی از محصول جدید سایپا با حضور رئیس جمهور

دکتر روحانی در سومین همایش بین‌المللی صنعت خودرو که در تهران برگزار می‌‎شود، از خودروی جدید شرکت سایپا رونمایی کرد.
۱۳۹۴/۱۲/۱۱

دکتر حسن روحانی، در حاشیه سومین همایش بین‌المللی صنعت خودرو، از خودروی جدید گروه سایپا رونمایی کرد. ساینا که در واقع مدل فیس لیفت شده تیبا است و در چراغ‌های جلو و عقب، مه‌شکن جلو و عقب، گلگیرها، درب موتور، درب صندوق، جلو پنجره، آینه‌ها و تریم داخل شامل داشبورد، رودری‌ها و دستگیره‌های داخلی و خارجی و سیل پروتکتور از طراحی جدیدی استفاده می‌کند.

این خودرو مجهز به یک موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر با قدرت 80 اسب بخار و گشتاور 126 نیوتن‌متر است که از این نظر تفاوت زیادی با تیبا ندارد. در سیستم ترمز ساینا از ترکیب دیسکی و کاسه‌ای و سیستم پیشرفته ABS+EBD استفاده شده و تنها دارای 2 ایربگ برای راننده و سرنشین جلو است.  

ساینا در 4 رنگ قرمز، آبی، نقره‌ای و مشکی از هم اکنون با قیمت حدود 28 میلیون  تومان به فروش می‌رسد.

 

image

image

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (20 نظر)

robin

۱۳۹۴/۱۲/۱۵
رئیس جمهور محترم ایران لیاقت بهتر از اینهارو داره که رو نمائی بکنه. واقعا سایپا با چه رویی از ایشان خواسته که این ماشینو رونمایی بکنن !!! البته ایشان جواب خودرو سازان خوب دادن و گفتن باید خصوصی بشه تا رقابت بیفته. و منم ایشان را قبول دارم.

محسن

۱۳۹۴/۱۲/۱۳
مطمئنم مردم صف میکشن. طرف میگه من که برای تیبا 2 هیچ بک دارم 26 تومن پول میدم، خب این فقط 2 میلیون از اون گرونتره ولی درعوض صندوق داره و طراحی بیرونیش جدیدتره. تازه داشبوردش هم طرح جدیده. وقتی طرف 50 میلیون پول بی زبون رو میده و داچیا ساندروی نسل قبل رو میخره، نباید از کسایی که ساینا میخرن انتقاد کرد.

Dr.ha

۱۳۹۴/۱۲/۱۳
از نظر من این که از تکنولوژیهای دیگه خبر میزارید خوبه و خواهشا ادامه بدین

robin

۱۳۹۴/۱۲/۱۳
شما بهتر راجع به موبایل حرف بزنین.

robin

۱۳۹۴/۱۲/۱۳
خخخخخخ فقط همینو تونستم زور بزنم . . . .