خانهاخبار
آیا بهبود فیلم‌برداری آهسته در Galaxy S7 Edge واقعیت دارد؟

آیا بهبود فیلم‌برداری آهسته در Galaxy S7 Edge واقعیت دارد؟

نمونه فیلمی ضبط شده با دوربین گلکسی اس 7 اج در اینترنت منتشر شده است که ادعا می‌کند این گوشی قادر است فیلم‌های اسلوموشن با سرعت 240fps ضبط کند.
۱۳۹۴/۱۲/۱۱

با اینکه هفته پیش سامسونگ رسما از پرچمداران جدید خود رونمایی کرد، اما هنوز از جزئیات کامل سخت‌افزارها و توان واقعی Galaxy S7 و Galaxy S7 edge چیز زیادی نمی‌دانیم. به طور مثال گفته می‌شود کیفیت و قدرت دوربین Galaxy S7 edge نسبت به نسل قبلی پرچمداران این بهتر شده، اما تا در عمل با دوربین این گوشی کار نکنیم متوجه تفاوت واقعی آن نخواهیم شد.

یکی از بخش‌های که هنوز در مورد آن ابهام وجود دارد، کیفیت فیلم‌برداری آهسته یا Slo-mo است. در نمونه فیلمی که از دوربین گلکسی اس7 اج منتشر شده، ادعا می‌شود که این دستگاه قادر است فیلم‌هایی با کیفیت 720 به صورت آهسته و با سرعت 240 فریم در ثانیه ضبط کنند. با این حال هنوز برای ما روشن نیست که آیا این تصاویر واقعا به صورت 240fps ضبط شده‌ یا یک نسخه تبدیل یافته از 120 به 240 است.
در این فیلم تصاویر کاملا طبیعی و بی‌نقص دیده می‌شوند، اما بعضی از کاربران وجود اعوجاج در دستکش کودک درون فیلم را دلیلی برای واقعی ندانستن سرعت 240fps آن می‌دانند.
نکته دیگر این ویدیو ضبط در دو حالت‌ معمولی و آهسته است، به این معنی که کاربر قادر خواهد بود هر بخش  از فیلم ضبط شده را به صورت آهسته در آورد. امکانی که در Nexus 6P به عنوان تنها دستگاه اندرویدی که قابلیت ضبط فیلم اسلوموشن با سرعت 240fps را دارد، دیده نمی‌شود.
شما به عنوان یک کاربر چقدر از فیلم‌بردای آهسته یا اسلوموشن استفاده می‌کنید و کیفیت انجام این کار را در Galaxy S7 edge چگونه می‌بینید؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

h.seyedi

۱۳۹۴/۱۲/۱۵
با سرعت 240 عرض کردم

Amir

۱۳۹۴/۱۲/۱۱
در مورد این قسمت
""نکته دیگر این ویدیو ضبط در دو حالت‌ معمولی و آهسته است، به این معنی که کاربر قادر خواهد بود هر بخش از فیلم ضبط شده را به صورت آهسته در آورد. ""
اینکه تو سری z سونی از اول بوده که!!!!!