خانهاخبار
اولین تصاویر از نمای ظاهری Android N

اولین تصاویر از نمای ظاهری Android N

با اینکه هنوز چند ماه تا معرفی نسخه بعدی اندروید فاصله داریم، از حالا می‌شود حدس‌های اولیه را در مورد ویژگی‌های ظاهری و باطنی این سیستم عامل شنید. بر همین اساس تصاویری اولیه تهیه شده از آنچه ممکن است در اندروید ان شاهد باشیم.
۱۳۹۴/۱۲/۱۱

به احتمال زیاد امسال نیز در کنفرانس Google I/O شاهد رونمایی از نسخه جدید اندروید خواهیم بود؛ نسخه‌ای که می‌توان آن را فعلا با حرف N شناخت.
با اینکه هنوز چند ماه تا برگزاری کنفرانس گوگل فاصله داریم، بر اساس حرف‌ها و شایعات اولیه، تصاویری تهیه شده از آنچه ممکن است به اندروید N شباهت داشته باشد که در ادامه به توضیح آنها خواهیم پرداخت.
در قسمت راست این تصویر، که به بخش دسترسی سریع تنظیمات Android N مربوط است، مشاهده می‌کنیم که قابلیت جدید ویرایش دکمه‌ها و گزینه‌ها به این بخش افزوده شده، ضمن اینکه می‌توان به صورت صفحه‌ای دسترسی بیشتری به این قسمت داشت؛ در حالی که در اندروید 6 مارشمالو (تصویر سمت چپ) تنها یک صفحه وجود دارد.

 

image

 

در تصویر دوم شاهد تغییر ظاهر بخش نوتیفیکیشن‌ها هستیم که ستونی از گزینه‌های سریع در بالای آن به صورت ثابت دیده می‌‎شود؛ چیزی که ما را یاد نسخه Ice Cream می‌اندازد.

 

image

 

علاوه بر اینها، چند روز پیش اکانت Google Maps در توییتر فیلمی منتشر کرد که در آن خبری از App Drawer نبود؛ نکته‌ای که گمان حذف این بخش از رابط کاربری اندروید N را در میان کاربران به وجود آورده است.

 

image

 

با این حال فعلا نمی‌توان خیلی به این حرف‌ها اطمینان داشت، چون ممکن است تا معرفی رسمی نسخه بعدی و انتشار پیش‌نمایش آن خیلی چیزها تغییر کند. شما چه تغییراتی را پیش‌بینی می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

rbmscpsaj

۱۳۹۴/۱۲/۱۳
چقدم که تغییر کرده. سیستم عامل عقب افتاده فقط قیافه.ما که از 4.3 تا 5.2 اپدیت کردیم هیچی نشد. فقط بد تر شد. اینم که به نظر همون قبلیه س با 100% نشتی رم.

appsstore

۱۳۹۴/۱۲/۱۲
تصویر اول مثل cm 13 عه ولی دومی نه

h.seyedi

۱۳۹۴/۱۲/۱۲
ممکن است شباهتی بین این دو رام وجود داشته باشد اما این تصاویر مربوط به سیانوژن نیست.

Salar

۱۳۹۴/۱۲/۱۲
سلام نویسنده عزیز.
تصاویری که به اسم اندروید N ،گذاشته شده،هردو،مربوط به اندروید 6،رام سیانوژن۱۳،هستش.

abbas

۱۳۹۴/۱۲/۱۱
خدا کنه فقط خاصیت app drawing اندروید حذف نشه چون بهترین وجه تمایز اندروید با آی او اس توی رابط کاربری هس و خیلی باعث جذابیتش میشه. گرچه هوآوی الان داره این راهو پی میگیره ولی بنظر من چیز بسیار جالبیه و نباید حذف بشه