خانهاخبار
Galaxy A9 Pro با نمایشگر 6 اینچی و 4 گیگابایت حافظه رم

Galaxy A9 Pro با نمایشگر 6 اینچی و 4 گیگابایت حافظه رم

اطلاعات فاش شده از بنچمارک گلکسی ای 9 پرو مشخص کرده است این دستگاه از نمایشگر 6 اینچی و 4 گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد، ضمن اینکه دوربین‌های آن نسبت به نسل قبل با ارتقای کیفیت روبرو خواهند بود.
۱۳۹۴/۱۲/۱۱

اگر فکر می‌کنید با رونمایی رسمی از Galaxy S7 و Galaxy S7 edge شایعات منتشرشده در مورد سامسونگ به پایان رسیده است، سخت در اشتباهید! تنها چند روز پس از معرفی پرچم‌داران 2016 این شرکت کره‌ای، اطلاعات جدیدی از گوشی Galaxy A9 Pro به دست آمده است که مشخصات سخت‌افزاری این مدل احتمالی را برملا می‌کند.

image


بر اساس نتایج بنچمارک Antutu، مشخص شده که این دستگاه نمایشگر 6 اینچی دارد و برخلاف خانواده (A (2016 به جای دوربین 13 مگاپیکسلی از دوربین 16 مگاپیکسلی بهره می‌برد. همچنین این گوشی دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی دارد که نسبت به نسل اول A9 ارتقا یافته است.
تفاوت دیگر A9 Pro افزایش حافظه رم از 3 به 4 گیگابایت است که برای دستگاهی در این رده بسیار قابل توجه است. سایر مشخصات این گوشی مثل پردازنده اسنپدراگون 652 و حافظه داخلی 32 گیگابایتی همچون مدل قبلی ذکر شده است.
فعلا در مورد زمان دقیق عرضه Galaxy A9 Pro و قیمت آن اطلاعاتی در دست نیست، اما انتظار داریم تا پایان فصل بهار این گوشی میان‌رده جدید وارد بازار شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

Amir

۱۳۹۵/۴/۵
این گوشی صددرصد پرچم دار میشه

shervin

۱۳۹۵/۲/۱۸
دوست عزیز مهرشاد جان
بله درست میگی شما!!
گوشی های سونی فقط میتونن با میان رده های سامسونگ مقایسه بشن وگرنه در حدی نیستن که بخوان با پرچمدار های سامسونگ رقابتی کنن :)

mohamad reza mohamad hoseini

۱۳۹۵/۱/۱۶
آقا کی میاد؟

MOHAMMAD REZA

۱۳۹۴/۱۲/۱۳
فهمت و سطح سونی در حدیه که میان رده سامی رو با پرچمدار سونی مقایسه می کنی

مهرشاد .موب

۱۳۹۴/۱۲/۱۱
الکی چی بزرگش کردن..انگشت کوچیکه سونیXنمیشه