خانهاخبار
عکس‌هایی از بدنه فلزی P9 و جدیدترین خبرها در مورد پرچمدار هوآوی

عکس‌هایی از بدنه فلزی P9 و جدیدترین خبرها در مورد پرچمدار هوآوی

هوآوی با معرفی Mate 8 سال ۲۰۱۶ را پرسروصدا آغاز کرد. اما هنوز پرچمدار اصلی این شرکت یعنی پی 9 باقی مانده و البته زمان زیادی هم تا پایان انتظار برای رویارویی با آن نمانده است. در جدیدترین شایعات و تصاویر حالا با عکس‌هایی از بدنه فلزی این گوشی روبروییم که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.
۱۳۹۴/۱۲/۱۰

در حالی که سامسونگ و اپل رده اول و دوم بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های گوشی‌های هوشمند را در اختیار دارند، خطر بزرگی به نام هوآوی آنها را تهدید می‌کند. هوآوی این پتانسیل را از خود نشان داده که ظرف ۵ سال آینده به مقام اول این لیست راه پیدا کند؛ به‌خصوص اینکه عملکرد درخشان هوآوی در سال ۲۰۱۵ این امید را در چینی‌ها دوچندان کرده است.

در ادامه این راه هوآوی P9 را برای عرضه آماده می‌کند. وجود بدنه فلزی، دوربین دوگانه، صفحه نمایش 5.2 اینچی، پردازنده Kirin 950 همراه با 4 گیگابایت رم و سنسور اثر انگشت روی پنل جلویی دستگاه از شایعاتی است که تاکنون در مورد این گوشی منتشر شده.

اما اخبار جدیدی نیز از پرچم‌دار ۲۰۱۶ هوآوی به گوش رسیده است. در عکس‌های جدیدی که از فریم فلزی این گوشی به بیرون درز پیدا کرده مشخص شده که این گوشی از درگاه USB-C پشتیبانی می‌کند. با تطابق این فریم با قاب گوشی می‌توانیم از صحت این خبر اطمینان پیدا کنیم.

پیش‌بینی می‌شود، همانند سال گذشته و مدل عرضه P8، برای P9 نیز سه مدل P9 و P9 Max و P9 Lite در راه باشد. P9 Max مدل بزرگ‌تر و P9 Lite مدل کوچک‌تر این سری خواهد بود و در میان آنها P9 خودنمایی می‌کند. ماه آینده، یعنی مارس ۲۰۱۶، محتمل‌ترین زمانی است که برای رویارویی با P9 پیش‌بینی شده. خوشبختانه انتظار زیادی لازم نیست و به‌زودی پاسخ تمام شایعات مطرح‌شده مشخص خواهد شد.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

M

۱۳۹۴/۱۲/۱۱
من از شيراز فروشگاه اطلس موبايل گرفتم رنگاي ديگشو نپرسيدم من گلدشو گرفتم ٣٢ گيگ هم گفت اصلا وارد نميشه فقط ٦٤ گيگ موجوده قيمت ٢١٥٠٠٠٠ تومان

کامیار

۱۳۹۴/۱۲/۱۱
نظر شما ...دوست عزیزم می شه قیمت و محل خرید رو هم اعلام کنید . و همچنین آیا رنگ قهوه ای رو هم داشت یا نه ؟ با تشکر فراوان

M

۱۳۹۴/۱۲/۱۰
میت 8 رو امروز خریدم 64 گیگ گلد خیلی سرعت بالایی داره این گوشی واقعا گوشی عالی ساخته کیفیت ساختش خیلی خوبه واقعا دمش گرم تا چند وقت دیگه هیچ برندی به پاش نمیرسه

نیما

۱۳۹۴/۱۲/۱۰
به خدا بدون تعصب میگم همیشه سری پی هواوی قدرت مهندسی این برند رو نشون میده، به جرأت میشه گفت هواوی پی 9 میتونه یکی از شیک ترین و خوش ساخت ترین و زیباترین اسمارت فون های سال 2016 باشه. البته درکنار شیائومی می 5 با بدنه فلزی و سرامیکیش. ولی هواوی پی 9 مطمئنم که کمترین حاشیه صفحه نمایش رو در میان رقبا داره. انتخاب من برای خرید، هواوی پی 9 و شیائومی می 5 و اچ تی سی وان ام 10 هستش.