خانهاخبار
اولین عکس‌های گرفته‌شده با گلکسی اس 7 و اس 7 اج

اولین عکس‌های گرفته‌شده با گلکسی اس 7 و اس 7 اج

سامسونگ در کنفرانس MWC 2016 از دو پرچمدار جدید خود به نام‌های Galaxy S7 و Galaxy S7 edge رونمایی کرد. با ما همراه باشید تا اولین تصاویر ثبت‌شده با این دو پرچم دار را ببینیم.
۱۳۹۴/۱۲/۱۰

پس از معرفی رسمی پرچم‌داران جدید سامسونگ، قابلیت‌ها و تغییرات مهم آنها در برابر پرچم‌داران قبلی مشخص شد. یکی از مهم‌ترین این تغییرات، تغییر در سنسور دوربین بود که با دوگانه شدن هر پیکسل، به گفته سامسونگ، تاثیر بسزایی در کیفیت تصاویر خواهد داشت. Dual Pixel جهشی از دوربین‌های گوشی‌های هوشمند به سمت دوربین‌های حرفه‌ای است، اما سامسونگ به همین حد راضی نشده و برای اولین بار گشادگی دوربین را به F/1.7 افزایش داده است تا قدرت دریافت نور در محیط‌های کم‌نور نیز افزایش یابد.
تعداد پیکسل‌های این دوربین نیز 33 درصد بیشتر از iPhone 6s Plus شده تا غول کره‌ای حرفی برای کوپرتینویی‌ها باقی نگذارد! یک دوربین 12 مگاپیکسلی، اما فوق‌العاده که قدرت رقابت با دوربین سایر گوشی‌های هوشمند را دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول، به بررسی اولیه اس7 مراجعه کنید.
در تصاویر زیر اولین نمونه عکس‌های گرفته‌شده با این دوربین را مشاهده می‌کنید که البته در شرایط نوری ایده‌آلی ثبت شده‌اند و به همین دلیل ضعف‌های احتمالی دوربین در آنها مشخص نیست. اما به‌هرحال این دوربین تصاویر فوق‌العاده‌ای رقم زده که ارزش چند بار تماشا کردن را دارند. گشادگی بالای این دوربین، بیش از هر چیز، نیاز به دست‌کاری ISO را کمتر کرده و امکاناتی مثل لرزشگیر اپتیکال و شاتر آهسته نیز همچنان در این دوربین وجود دارد.

برای مشاهده تصاویر در سایز اصلی روی آنها کلیک کنید.

 

نمونه عکس‌های گرفته‌شده با گلکسی S7

 

image
 
image


image
 
image


image
 
image


image
 
image


image
 
image

 

نمونه عکس‌های گرفته‌شده با گلکسی S7 Edge

 

image
 
image


image
 
image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (32 نظر)

m

۱۳۹۴/۱۲/۱۲
همینجان . مثل اینکه هنوز 1020 یا 950 رو دست نگرفتی عکس یا فیلم بگیری عامو میترسم به خودتم شک کنی اخه این عکسه بیا یکم لنز زایس المان رو دست بگیر تا بفهمی عکس چیه خخخخ

محمد

۱۳۹۴/۱۲/۱۲
اقا خداییش راس میگه مثلا اون پاپبونا معلومه والپیپره

محمد

۱۳۹۴/۱۲/۱۲
سلام جی اس ام جان عکسی ک از اتوبان گرفته شده را بردار اولا چون این عکس هارو با گوشی نمیگیرن دوما اگر این با اس 7 باشه ینی انقد سرعت شاترش پایینه ک ی ماشینو نمیتونه بگیره؟
یا ماشینه سرعت نور داره؟

Alireza

۱۳۹۴/۱۲/۱۲
در ضمن 950 دارای فلش سه گانه rgb هستش و طبیعی ترین عکس هارو تحویل میده پس شک داری که لومیا بهتره؟؟؟اگه شک داری به لومیا 1020 مراجعه کن خخخ

Alireza

۱۳۹۴/۱۲/۱۲
مل همین جا هستیم جایی هم نرفتیم فقط داریم به حرف شما میخندیم!!!
عزیز وقتی 950xl رو با g4 و 6splus و s6 edge plus و z5 مقایسه کردن با کمال تاسف برا شما لومیا همشونو شکست داد با قدرت!!!در ضمن شما دارید لنز کارل زایس که بهترین لنز های دوربین های هوشمند رو میسازد و سر بودن خودشو به سونی نشون داده شما چی با چی مقایسه میکنید؟؟؟اون عکس هایی که بالا هستش بیشتر شبیه والپیپر هستش تا عکس واقعی !!!وقتی متخصص نشنال جغرافی با کمال خوشحالی نمیاد و از دوربین 950 برای عکاسی حرفه ای استفاده میکنه شما s7 رو با این مقایسه میکنید؟؟؟واقعا به کم بودن اطلاعاتتون پی بردم