خانهاخبار
ارسال روزانه 200 میلیون پیام انتخاباتی در شبکه‌‌های اجتماعی

ارسال روزانه 200 میلیون پیام انتخاباتی در شبکه‌‌های اجتماعی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه اختتامیه جایزه ملی کیفیت عنوان کرد که کاربران ایرانی در هفته گذشته روزانه 200 میلیون پیام انتخاباتی در شبکه‌های اجتماعی ارسال و دریافت کرده‌اند.
۱۳۹۴/۱۲/۹

محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در مراسم اختتامیه پنجمین دوره جایزه ملی کیفیت عنوان کرد که مردم در هفته منتهی به انتخابات دهمین مجلس شورای اسلامی روزانه 200 میلیون پیام انتخاباتی در شبکه‌های اجتماعی ارسال کردند.
او گفت کیفیت خدمات ICT در همه ابعاد از جمله فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی می‌تواند تاثیرگذار باشد، به عنوان مثال در انتخابات 7 اسفند، فضای مجازی در آگاه کردن مردم بسیار موثر بود. به همین خاطر در ارائه تجهیزات سخت‌افزاری، برنامه‌های نرم‌افزاری و برنامه‌های خدمت‌رسانی در حوزه ICT، کیفیت بالا بسیار حائز اهمیت است و مردم باید مطلع باشند که چه خدماتی می‌خواهند دریافت کنند.

image

 

واعظی با اشاره به اینکه در کل کشور به دنبال آن هستیم که استانداردهای بین‌المللی در حوزه ICT رعایت شود، افزود: ICT به دلیل سرعت تغییرات در تکنولوژی در سراسر دنیا و گستردگی آن بسیار حائز اهمیت است و ارائه کیفیت در کنار خدماتی که هر روز خلق می‌شود نیز مورد توجه است.
وی همچنین به امنیت برگزاری انتخابات و کاهش تخلفات نسبت به سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: تمام قوانینی که برای رسانه‌های معمولی وجود دارد برای رسانه‌های مجازی نیز حاکم است و در صورت مشاهده با آن برخورد خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)