خانهاخبار
مقایسه شیائومی Mi 5 با G5، گلکسی S7 و آیفون 6s در یک نگاه

مقایسه شیائومی Mi 5 با G5، گلکسی S7 و آیفون 6s در یک نگاه

پرچمدار شیائومی، Mi 5، در مقایسه با رقیبان از قیمتی مناسب برخوردار است، اما آیا مشخصات آن نیز به پای رقیبانی چون S7 ،G5 و iPhone 6s می‌رسد؟
۱۳۹۴/۱۲/۱۰

در MWC 2016 گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ، ال‌جی و چند کمپانی دیگر معرفی شدند؛ پرچم‌دارانی که هریک ویژگی‌هایی جالب توجه داشت. اما در میان محصولات معرفی‌شده، شیائومی با پرچم‌دار خود همه را غافلگیر کرد؛ پرچم‌داری با مشخصات بالا، اما قیمتی بسیار کمتر از پرچم‌دار سامسونگ و ال‌جی و سونی! در این نوشته سراغ مشخصات شیائومی می 5 رفته‌ایم و آن را با گلکسی اس7، ال‌جی جی5 و آیفون 6اس مقایسه کرده‌ایم.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

سینا

۱۳۹۵/۴/۲۵
البته در این مقایسه زمانی اپل و سامسونگ و ال جی پیروزند که وقتی به دست ما میرسند از ژاپن و کره و امریکا و اروپا برسند ، نه اینکه همه از همین چینه خودمون ، به نظر من پرچم دار جدید چین بزودی بازار رو میترکونه

معید09123670764

۱۳۹۵/۱/۱۵
هیچ گوشی ب اپل نمیرسه

yh

۱۳۹۴/۱۲/۱۲
لومیا950xl داره دو نیم میلیون تومن میفروشه.. شما میگین پول برندشو نمیگیره؟!!!! شما دقیقا گوشیهای مایکروسافت و نوکیا رو از نظر قیمت با هم رده های خود مقایسه کنید میبینید تا دوبرابر هم گرونتر هستند.... اونم با این سیستم عامل که همه ازش فراری ان... ویندوز خوبه منم خیلی طرفدارشم و اتفاقا از تبلت سرفیس هم استفاده میکنم شدیدا هم راضی ام ازش ولی برا همون تبلت و عالیه ویندوز تو اسمارت فون هنوز آنطور که باید توسعه داده نشده و مقابل اندروید و حتی آی او اس بسیار ضعیفه....

rbmscpsaj

۱۳۹۴/۱۲/۱۰
مقایسه این چارتا گوشی درپیت چغندر قند واقعا کار درستیه. اپل ینی دیگه انقد اوضاش داغونه که با xiaomi مقایسش میکنن. وای وای. یادتون میاد نوکیا n8 که اومد یک سال و نیم بعدش با iPhone 4s مقایسه شد قوی تر بود.! اون موقه تازه استیو جابز زنده بود و بهترین زمان برای اپل بود. حالا که دیگه هیچی نمونده از اپل. رو چه حساب هنوز پول مارکش و میگیرن. دم سامسونگ و ال جی گرم که حد اقل با این که هیچیشون مف نمیرزه پول برند رو ضربدر ۶ نمیگیرن. ضربدر ۳ میگیرن. خدا پدر مایکروسافت رو بیامرزه که پول برند که نمیگیره هیچ سیستم عاملش رو که پولیه داره با یه قیمتی میده که آدم شک میکنه چجوری ضرر نمیکنن. انقد پرفورمنس دستگاهاشون بالاس و انقد قیمت مناسبه که آدم به معجزه ایمان میاره.

نیما

۱۳۹۴/۱۲/۱۰
قدرت شیائومی رو نشون میده این گوشی . بدنه سرامیکیش ارزش داره به بقیه. امیدوارم نسخه 4 گیگش با 128 گیگ حافظه داخلی بیاد داخل ایران. و اینکه در اندازه 5 اینچ بهترین رزولوشن صفحه نمایش همین فول اچ دی هستش که باعث میشه به پردازنده و باطری فشار نیاد. گوشی خیلی عالی هستش. باید منتظر اچ تی سی وان ام 10 و هواوی پی 9 هم باشیم.