خانهاخبار
آیا سامسونگ با گلکسی اس 7 و اس 7 اج رکورد می‌زند؟

آیا سامسونگ با گلکسی اس 7 و اس 7 اج رکورد می‌زند؟

سامسونگ پیش‌بینی کرده با Galaxy S7 و Galaxy S7 edge خود رکورد فروش گلکسی اس6 و اس6 اج را می‌شکند و خودش را برای تولید 17.2 میلیون گوشی پرچمدار جدید آماده کرده است.
۱۳۹۴/۱۲/۹

بالاخره گلکسی اس7 و اس7 اج سامسونگ معرفی شدند؛ پرچم‌داران جدید سامسونگ که انتظار می‌رود رکورد فروش بالایی برای خود ثبت کنند. یکی از رسانه‌های کره‌ای گزارش داده که سامسونگ برای تولید مجموعا 17.2 میلیون گوشی گلکسی اس7 و اس7 اج تا آوریل سال جاری میلادی آماده شده است.

سامسونگ امیدوار است با پرچم‌داران جدیدش رکورد فروش گلکسی اس6 و اس6 اج را، که 15.8 میلیون برای سه‌ماهه اول پس از عرضه بود، بشکند. دومین گوشی پرطرفدار و پرفروش سامسونگ گلکسی اس4 بود که رکورد فروش 15.2 میلیون واحدی در دوره اول فروش داشت.

سامسونگ این بار در گلکسی اس7 اج خود از نسبت 6:4 گوشی به نمایشگر استفاده کرده است. این شرکت امید دارد اس7 و اس7 اج با سروصدایی که قبل و بعد از معرفی به راه انداختند فروش خوبی رقم بزنند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

king

۱۳۹۵/۲/۹
خیلی ویژگی های جدید داره.
سیستم خنک کننده ی مایع
Always on
ضد آب بودن
باتری ۱۰۰۰ میلی آمپر قوی تر شده
دوربین با اینکه از ۱۶ به ۱۲ اومده ولی کیفیت تصاویر گرفته شده خیلی بهتر شده
قوی تر شدن حسگر اثر انگشت
فقط شکلش فرقی نداره وگرنه خیلی هم بهتر شده...

king

۱۳۹۵/۲/۹
الجی هم شد گوشی؟؟؟؟؟؟
کی الجی رو با سامسونگ مقایسه میکنه؟؟؟؟؟؟؟
رقیب اصلی اس ۷ آیفونه نه الجی?????

abolfazl

۱۳۹۴/۱۲/۱۰
نظر بالایی باهات موافق نیستم و منفی دادم
ای کاش یاد میگرفتیم در مورد چیزی که تا الان دستمون نگرفتیم و ندیدمش نظر ندیم من پای همه کامنت هاگفتم باز هم میگم نظر دادن در مورد چیزی که در موردش نمیدونی بزرگترین جهله

hitman

۱۳۹۴/۱۲/۹
سلام . اقا s7 edge plus تابستون میاد؟ یا دیرتر؟

اشکان

۱۳۹۴/۱۲/۹
من خودم طرفدار سونی هستم و زد5 پرمیوم دارم .دوستم سامسونگ اس6 داره .اون مشخصات و ظاهر اس ۷ رو دید و گفت اس 7اونقدر نظرشو جلب نکرده که بخواد اس6 رو بفروشه و اس7 بخره .
همونطور که سونی x اونقدر نظرمنو جلب نکرد تا پرمیوم خودم رو بفروشم و x بخرم .
و کلا فکر کنم گوشیای 2016 خیلی برتری ندارن نسبت به گوشیای 2015
و واسه کسایی که آخرین مدلای گوشی ۲۰۱۵ رو دارن آنچنان ارزش عوض کردن نداره... به هر حال این نظر من بود شاید بقیه نظر دیگه داشته باشن .در مورد فروش اس7 هم بگم فکر نکنم حتی در حد اس6 هم فروش کنه چون تفاوت اس5 با اس6 زیاد بود و واقعا ارزش عوض کردن و خرید اس6 زیاد بود .ولی اس 7 به نظرم اینطور نیست...