خانهاخبار
اطلاعات جدید و عکس‌هایی از صفحه نمایش iPhone SE

اطلاعات جدید و عکس‌هایی از صفحه نمایش iPhone SE

به تازگی عکس هایی از صفحه نمایش مونتاژشده برای آیفون 5 اس ای در اینترنت منتشر شده که نشان می‌دهد فاقد تکنولوژی 3D Touch است و شایعات قبلی مبنی بر پشتیبانی از آن را رد می‌کند.
۱۳۹۴/۱۲/۹

تصاویر جدیدی از صفحه نمایش آیفون جدید ۴ اینچی در اینترنت منتشر شده که نشان‌دهنده عدم پشتیبانی این آیفون از تکنولوژی 3D Touch است. گویا اپل در حال برنامه ریزی برای فروش هرچه بیشتر آیفون‌های ۴ اینچی است و سعی کرده بیشتر بر قیمت مناسب‌تر برای افزایش فروش آن تمرکز کند تا اضافه کردن آخرین تکنولوژی هایی مانند 3D Touch که باعث افزایش قیمت این گوشی می‌شود و ممکن است به فروش آن لطمه بزند.

 

image

 

طراحی آیفون جدید ۴ اینچی تقریبا مشابه آیفون 5 اس خواهد بود، اما گوشه‌های این دستگاه کمی کرو خواهد بود و اگر بخواهیم آن را بهتر برایتان توضیح دهیم، باید بگوییم طراحی‌اش چیزی بین آیفون 5 اس و آیفون 6 است. پردازنده A9، کمک پردازنده M9 با قابلیت پشتیبانی از سیری همیشه آماده به کار (Always On Siri) مانند دو آیفون 6 اس و 6 اس پلاس، دوربین ۸ مگاپیکسلی، ۱ الی ۱.۲ گیگابایت رم، باتری ۱۶۲۴ میلی‌آمپری، چیپ ان‌اف‌سی برای استفاده از Apple Pay، پشتیبانی از Live Photos و دو ظرفیت ۱۶ و ۶۴ گیگابایتی از مشخصات احتمالی این گوشی است. هنوز مشخص نیست نام این عضو جدید خانواده آیفون چیست، اما، طبق گزارش منتشرشده در سایت 9to5 Mac، اپل قصد دارد این آیفون را به جای نام iPhone 5 SE با نام کوتاه‌ و ساده‌تر iPhone SE روانه بازار کند.

طبق گزارشی که از KGI منتشر شده، اپل قصد دارد آیفون جدید ۴ اینچی را با قیمتی حدود ۴۰۰ الی ۵۰۰ دلار عرضه کند و در کنار آن به فروش آیفون 5 اس با کاهش قیمت ۵۰ درصدی، معادل نصف قیمت کنونی، ادامه دهد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

matin

۱۳۹۴/۱۲/۱۶
عزیزم شما با این طرز فکرت برو هنگروید بگیر دستت لذت ببر.باشه؟

il

۱۳۹۴/۱۲/۱۰
این گوشی باید گوشی زیبا و خوش دستی باشه. البته که حتما با آی اواس 9.3 ارائه میشه که اونم خودش کلی تغیرات جدید داره . مطمئن هستم که این گوشی دوباره اپل رو به صدر جدول فروش خواهد رسوند، احتمالا آمار خیره کننده فروش در بازه زمانی سه ماه. اما در هر صورت داخل ایران گرونه
سلام بر اهالی جی اس ام

saeed

۱۳۹۴/۱۲/۹
داشه من نه ارزون نیس ولی شما داری گوشی ارزون لوکس ترین برند موبایلی رو میخری. خب این قیمت معلومه که قیمت پایین میشه در مقابل آیفون. گوشی لوکس داری میخری اونم میان ردشو معلومه این قیمت میشه. برند هایه آندروییدی نیستن که.

امیررضا

۱۳۹۴/۱۲/۹
چقدر سر اسم حساسیت دارند.خواب بزارید 6s خیال خودتون رو راحت کنید.

mvf

۱۳۹۴/۱۲/۹
الکی مثلا اپل گوشی ارزون زده، یک و هفتصد پول میدی، یه گوشی به درد نخور، ضعیف، بی کیفیت که فقط پشتش یه سیب داره گیرت میاد، مردمو گیرآوردن.