خانهاخبار
اپلیکیشن Photos در آی او‌ اس متحول می‌شود

اپلیکیشن Photos در آی او‌ اس متحول می‌شود

به نظر می رسد اپل قرار است در iOS 10 و OS X 10.12 ظرفیت بیشتری به اپلیکیشن تصاویر اختصاص دهد.
۱۳۹۴/۱۲/۹

به گزارش Macortakar، اپل به فکر انتقال قابلیت های بیشتری از اپلیکیشن لغوشده iPhoto به اپلیکیشن Photos است. درواقع اپل می خواهد امکانات اپلیکیشن های iPhoto و Aperture را از Mac AppStore، همزمان با عرضه اپلیکیشن Photo برای نسخه OS X Yosemite 10.10.3 فراهم آورد.

به گزارش یکی از منابع موثق، کمپانی اپل در حال ساخت اپلیکیشن Photos برای OS X 10.12 و iOS 10 است و می خواهد این اپلیکیشن را در همان سطح iPhoto نسخه 9.6.1 در مک و نسخه 2.0.1 در iOS به کاربران ارائه دهد. هنوز از بخش‌های اختصاصی این اپلیکیشن چیزی مشخص نیست، اما احتمالا این نسخه گزینه Brush یا قلم اصلاح کننده خواهد داشت و همچنین قابلیت تنظیم نور و دیگر امکانات ویرایش تصاویر نیز به آن افزوده خواهد شد. در نسخه Mac، اپلیکیشن Photos بیشتر به iPhoto 9.6.1 نزدیک شده، اما اپل برای وارد کردن امکانات اپلیکیشن Aperture به اپلیکیشن Photos نسخه Mac OS فعلا برنامه ای در نظر نگرفته است.

 

image

 

در هفته اخیر خبر دیگری نیز از اپل به بیرون درز کرد که نشان می دهد این کمپانی در حال کار روی integrate Siri برای OS X 10.12 است. نسخه جدید سیستم عامل دسکتاپ اپل با امکانات جدید آن در WWDC 2016 معرفی خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

erfan

۱۳۹۴/۱۲/۹
هیچ کدوم به نظر من بذار اس اسون اج بیاد اونو بگیر الکی واسه یه صفحه نمایش فور کا پول نده اونم که تو حالت عادذی فول اچ دیه بعدشم فیلم های فورکا ایقد حجمشون بالاست که حافظه واسش کم میاری این نظر من بود ولی حالا هر چی نظر خودته موفق باشی

hamid

۱۳۹۴/۱۲/۹
iphone 6s :)

امیر

۱۳۹۴/۱۲/۹
اقا من بین z5 premium و iphone 6s موندم بنظرتون کدوم رو بگیرم