خانهاخبار
​قیصر برای انتقام برمی‌خیزد!

​قیصر برای انتقام برمی‌خیزد!

بازی ایرانی قیصر یکی از بهترین بازی های ساخت برنامه نویسان ایرانی است که از گیم پلی بسیار مناسبی برخوردار است.
۱۳۹۴/۱۲/۹

اگر فیلم قیصر را به خاطر داشته باشید، حتما می دانید که محور اصلی داستان فیلم انتقام از مزدوران و قاتلان است. در این فیلم قیصر، که شخصیت اصلی داستان است، به دنبال قاتلان خواهر و برادرش فرمون می گردد و در راه پیدا کردن آنها موانعی بر سر راهش پیش می آید. حال یک گروه خلاق ایرانی این روایت را بار دیگر به تصویر کشیده و از آن یک بازی جالب با گیم پلی زیبا ساخته است. 
بهتر است بازی را آغاز کنیم. در ابتدای بازی دو راه برای بازی کردن به شما پیشنهاد می شود: مرحله ای و رقابتی. به قسمت مرحله ای بازی وارد می شویم. با ورود به این قسمت با دموی بازی مواجه می شویم که در آن قیصر بر سر مزار خواهر و برادر خود ایستاده و برای انتقام آماده می شود. خوشبختانه هر بار هنگام شروع این قسمت مجبور نیستید دمو را تماشا کنید و می توانید از آن خارج شوید و بازی را شروع کنید. موزیک بازی همان موزیک های فیلم قیصر و دیالوگ های آن است که در حین اجرای بازی در حال پخش است و بازی را بامزه تر می کند!

 

image
 
image

 

در بخش مرحله ای پنج فصل وجود دارد و هر فصل دارای 8 مرحله خطرناک است. پس از هر بار کشته شدن مجبورید از ابتدای مرحله بازی را شروع کنید، مگر اینکه با به دست آوردن پول بیشتر، امکان چک پوینت را فعال کنید تا بازی را از همان محدوده ای ادامه دهید که کشته شده اید. در طول بازی تا جایی که می توانید، سکه ها را جمع کنید و هروقت یک سکه بزرگ آتشین دیدید، از فرصت استفاده کنید و حتما به دستش بیاورید، چون ارزش بالایی دارد. در ابتدا تنها سلاح شما یک شیشه شکسته است و باید با همین سلاح تا جایی پیش بروید که پول بیشتری جمع کنید و سلاح هایی مانند ساطور، چاقو و... خریداری کنید. اما مواظب باشید! گاهی یک خودرو از روبرو به سمت شما می آید، ولی به موقع از روی آن بپرید، می توانید به راحتی از آن بگذرید و صدمه ای نبینید. یکی از نکات جالب آهسته شدن صحنه پرش از روی خودرو و دیگر موارد مهم و سخت است که جلوه زیبایی به بازی می دهد. البته باید گفت مراحل بازی تا حدودی سخت طراحی شده و اصلا شبیه بازی های ساده اندرویدی نیست. 

 

image

 

در طول راه با کابل های برق مواجه می شوید و باید از روی آنها بپرید و به سمت جلو سر بخورید. در طول این کابل ها بعضی قسمت ها مشکل اتصالی دارد و باید وقتی به آن قسمت از کابل می رسید، بلندتر بپرید. برای پرش های بلندتر می توانید با دو بار لمس دکمه پرش از موانع بزرگ تر نیز بپرید و با لمس دکمه مقابل آن، هنگام رسیدن به موانع بلندتر، از زیر آنها لیز بخورید. 

 

image

 

اما هرچه پیش می روید، مراحل سخت تر و سخت تر می شود و به جایی می رسید که رسما هیچ راه بازی در برابر خود نمی بینید. در ابتدای هر مرحله پیشنهادی به شما می شود که کمی برایتان خرج دارد: دو قابلیت جالب که هر کدام 350 سکه هزینه دارد و در طول بازی بسیار به شما کمک می کند. مورد اول همان چک پوینت است که با فعال کردنش می توانید پس از هر بار باخت، مرحله را از همان جا آغاز کنید. مورد دوم، که به همان اندازه مورد اول کاربردی است، Path Finder است که با فعال کردنش راهنمایی به کمک شما می آید و به شما می گوید که دقیقا چه زمانی به بالا و چه زمانی به پایین بپرید. این مورد را حتما در اولین فرصت فعال کنید، چرا که روند بازی به مرور بسیار سخت می شود و اگر این کمک را نداشته باشید، عملا برد در این بازی غیرممکن است.

 

 

image
 
image

 

حالت رقابتی این بازی نیز همان Survival خودمان است که صرفا برای ثبت رکورد به کار می رود و می توانید قدرت خود را در این بازی و در دقت و سرعت عمل نشان دهید. در این قسمت نیز، مانند حالت مرحله ای، نیاز به سکه بیشتر برای خرید سلاح های سرد وجود دارد. 

 

image

 

در هر دو حالت بازی امکان خرید لباس و سلاح و همچنین خرید کاراکترهای دیگری مانند فرمون، دایی و... وجود دارد. از دیگر قابلیت های این بازی می توان به امکان خرید سپر برای داشتن حالت دفاعی، آهنربا برای دریافت سکه ها از راه دور، امکان خرید حالت ×2 برای دریافت سکه ها با امتیاز دو برابر و امکان پرتاب چاقو اشاره کرد که جذابیت های بازی را بیشتر می کند. همچنین می توان، با پرداخت هزینه، سکه های بیشتری خریداری کرد و سرعت بیشتری در پیشرفت بازی داشت.


لینک دانلود بازی «قیصر: انتقام» از کافه بازار

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

محمد

۱۳۹۵/۳/۲۲
سلام بازی بسیار زیبایی ساخته اید میشه بکید تو یونیتی ساختی یا با نرم افزار دیگه؟

علی

۱۳۹۵/۱/۲۴
جنابالی بازی نکن حالا اگه یه کال اف جدید بیاد با کله میری میخری ها

باربد

۱۳۹۵/۱/۱۴
به نظر شما بازی که همش کشتار با چاقو و ساطور و شیشه و . . . باشه چی میخواد به ما یاد بده؟! . این چه جور فرهنگ مارو میسازه؟؟!!!

rddd

۱۳۹۵/۱/۱۳
Gff

حمید

۱۳۹۵/۱/۸
اخه ایرانی جماعت بلده بازی بسازه