خانهاخبار
5 اپلیکیشن برتر برای ویرایش ویدئو

5 اپلیکیشن برتر برای ویرایش ویدئو

با بیشتر شدن شبکه های اجتماعی و گرایش کاربران به ویدئو، نیاز به اپلیکیشن های Video Editor به شدت احساس می شود. با ما همراه باشید تا 5 اپلیکیشن برتر برای ویرایش ویدئو را به شما معرفی کنیم.
۱۳۹۴/۱۲/۸

امروزه محتواهای آموزشی، سرگرمی، علمی و... همه و همه از قالب متن و نوشته درآمده‌اند و به سمت قالب ویدئو در حال پیشروی‌اند. دلیل این تغییر، سادگی و سرعت بیشتر در دریافت اطلاعات از طریق ویدئو نسبت به متن است و باعث شده جذابیت متن کاهش یابد. اما برای اشتراک گذاری ویدئو، آن هم در شبکه های اجتماعی، محدودیت زمانی وجود دارد و همچنین خیلی ها به ساخت ویدئو با موزیک جذاب تر علاقه‌مندند. رسیدن به تمام این خواسته ها با یک اپلیکیشن مناسب برای ویرایش ویدئو ممکن می شود. با ما همراه باشید تا با بهترین اپلیکیشن های ویرایشگر برای فیلم و ویدئو آشنا شوید.

 

Adobe Premier

مطمئنا نام نرم افزارهای شرکت ادوبی را شنیده اید. این شرکت، که اپلیکیشن هایی مانند Photoshop و illustrator از معروف ترین اپلیکیشن های آن است، اپلیکیشنی برای ویرایش ویدئو نیز تولید کرده که با استفاده از آن می توانید به برش، ایجاد افکت یا اضافه کردن موزیک روی ویدئو و ایجاد سایه و هایلایت در ویدئوها بپردازید. این اپلیکیشن بسیار سبک است و با نصب آن سرعت گوشی شما افت نمی کند.

 

image
 
image

 

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

 

Kine Master

اپلیکیشن کاین مستر را می توان یکی از کامل ترین اپلیکیشن های ویرایش ویدئو دانست. این اپلیکیشن، برخلاف بسیاری از ویرایشگرهای ویدئویی دیگر، امکان لایه بندی فایل های ویدئویی و صوتی را در خود جای داده و قابلیت اضافه کردن متن، عکس، نقاشی و استیکرهای مختلف را به ویدئوها نیز فراهم کرده است. شما می توانید برای فریم به فریم هر لحظه از ویدئو افکت خاصی ایجاد کنید یا از افکت های تصویر در تصویر استفاده کنید. 

 

image

 

دانلود از گوگل پلی

 

Power Director

پاور دایرکتور اپلیکیشنی است که برای شما امکان ویرایش ویدئوهای مختلف را به صورت حرفه ای فراهم آورده. صداها و ویدئوهای اضافه شده قابل تغییر و جلو و عقب راندن هستند و این قابلیت از طریق Drag & Drop به سادگی میسر می شود. ابزار این برنامه امکان چرخاندن، کند کردن و ساخت ویدئوهای صحنه آهسته را به کاربر می دهد و همچنین قابلیت اضافه کردن افکت های متنوع نیز در ویدئوها فراهم است. ابزار ویرایش صدای این اپلیکیشن به کاربر اجازه میکس موزیک ها و تنظیم آن را با ویدئوها در خود گنجانده است و با اکثر دستگاه ها با مشخصات فنی مختلف سازگاری دارد. با تغییر این برنامه به نسخه پولی می توانید خروجی های 1080p از ویدئوهای ساخت خودتان هم داشته باشید.

 

image

 

دانلود از گوگل پلی

 

Videoshop

ویدئوشاپ تا حدودی با دیگر اپلیکیشن های ویرایش ویدئو متفاوت است. این برنامه به غیر از ایجاد دستگیره و امکان سوئیچ و ساخت اسلایدر در ویدئوها، در محیطی ساده و راحت ابزاری فراهم آورده تا کار کردن با آن برای کاربران مبتدی نیز ممکن باشد. یکی از قابلیت های مهم این برنامه امکان تغییر سایز و فرمت ویدئوها برای سازگاری با اینستاگرام، واین و اسنپ چت است. ویدئوشاپ امکان تغییر میزان روشنایی و میزان کنتراست تصاویر را به کاربر می دهد و ابزارهای بسیار دیگری نیز در اختیارش می گذارد.

 

image
 
image

 

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

 

Viva Video

ویوا ویدئو یکی دیگر از این اپلیکیشن های ویرایش ویدئوست که پس از مدتی می تواند شما را به ویرایشگر حرفه ای تبدیل کند. در ابتدا نیاز به یادگیری این اپلیکیشن دارید، چراکه، برخلاف دیگر ویرایشگرها، محیطش چندان ساده نیست. اما پس از مدتی کوتاه به خوبی یاد می گیرید که چطور چند ویدئو را به هم بچسبانید و روی آنها افکت، استیکر، متن، تم و موزیک های مختلف اضافه کنید. در نسخه پولی این اپلیکیشن هیچ تبلیغاتی نخواهید دید و خروجی های ویدئویی شما در بالاترین رزولوشن و بدون محدودیت خواهد بود.

 

image
 
image

 

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

بنده خدا

۱۴۰۰/۳/۶
اینشات هم برنامه روان و ساده ای است که هنگ نمیکنه

محمد

۱۳۹۹/۸/۱۳
بهترین کاین مستراست

کیوان

۱۳۹۹/۲/۹
اگه واقعا کار حرفه ای تو گوشی میخواین از برنامه کاین مستر استفاده کنین که تا حدودی واستون کار افترافکت رو هم انجام میده بشرط اینکه ایده داشته باشین

erfan

۱۳۹۴/۱۲/۸
عالیه مرسی از سایت خوبتون خیلی دوستتون دارم