خانهاخبار
شکست پرچمداران ال جی و سامسونگ از Mi 5 شیائومی

شکست پرچمداران ال جی و سامسونگ از Mi 5 شیائومی

می 5 شیائومی جدیدترین پرچمدار این شرکت چینی است که از پردازنده و حافظه رم برابر با گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج استفاده می‌کند. شیائومی مدعی است که می 5 توانسته در بنچمارک آنتوتو امتیاز بالاتری از پرچمداران دو شرکت سامسونگ و ال جی به دست آورد و این یعنی این گوشی فعلا قدرتمندترین گوشی سال 2016 است!
۱۳۹۴/۱۲/۵

امروز صبح شیائومی از جدیدترین پرچمدار خود در بارسلون رونمایی کرد. Mi 5 نام قدرتمندترین گوشی‌ هوشمند این شرکت چینی است که از پردازنده اسنپدراگون 820 و 4 گیگابایت رم استفاده می‌کند؛ سخت‌افزارهایی که برابر با Galax S7 سامسونگ و G5 ال‌جی است.

 

image

 

شیائومی در کنفرانس رونمایی از این محصول مدعی شد که Mi 5 توانسته در بنچمارک Antutu امتیازی بیش از 140000 کسب کند، در حالی که پرچمداران جدید سامسونگ و ال‌جی در این بنچمارک به ترتیب امتیازی حدود 120000 و 130000 به دست آورده‌اند. اگر این طور باشد، باید Xiaomi Mi 5 را فعلا قدرتمندترین گوشی سال 2016 دانست که تاکنون معرفی شده است.
نظر شما در این مورد چیست؟ فکر می‌کنید Mi 5 شیائومی در عمل هم می‌تواند گلکسی اس7 و جی5 را شکست دهد؟

پوشش خبری MWC 2016 را می‌توانید در صفحه اختصاصی اخبار نمایشگاه MWC 2016 در وب‌سایت جی‌اس‌ام مشاهده کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (45 نظر)

reza

۱۳۹۶/۱/۲۱
جی اس ام چرا همچین نظرایی رو اصلا میزارید وقتی یه نفر بخود بخره این نظرات کورکورانه رو ببینه صرف نظر میکنه همون بهتره اینا برن پول برند بریز تو جیب سامسونگ بعد یه هفته بترکه.

reza

۱۳۹۶/۱/۲۱
قطعات اختصاصی ربطی به بهتر بودن نیس در ضمن ساسونگ سال هاست داره گوشی میزنه ولی شیاومی شش ساله تاسیس شده و قرار چیپست اختصاصی بده و مطمنن با این پیشرفتی ک این برند داره بقیه قطعات هم اختصاصی میزنه

reza

۱۳۹۶/۱/۲۱
تو در حد همون 1100 هسی برو همونو دس بگیر سنگین تری وقت مردمم نگیر ممنون

مسلم

۱۳۹۵/۶/۱
سلام یه گوشی شیومی mi4iدسته دوم از دوستم تازه خریده بود به من فروخت من خریدم عالی بود متاسفانه بعد از چن روزی ریست کارخانه کردم والان اکانت گوگل داره ونمیدونم چکارش کنم هیچ دست رسی به صاحب قبلی گوشی هم ندارم الان به نظر دوستان راه حل چیست هیچ جای هم باز نکردن جیمل گوشی رو

امیررضا

۱۳۹۵/۳/۲۸
علم غیب داری؟