خانهاخبار
عکس های رسمی شیائومی Mi 5

عکس های رسمی شیائومی Mi 5

پرچمدار جدید شیائومی در MWC 2016 رسما معرفی شد؛ پرچمداری که مثل همه محصولات شیائومی قیمتی بسیار مناسب در کنار ویژگی‌هایی رده‌بالا دارد.
۱۳۹۴/۱۲/۵

پرچمدار جدید شیائومی امروز در کنفرانس این شرکت در MWC 2016 رسما معرفی شد؛ پرچمداری که در کنار قیمت باورنکردنی (354 دلار برای نسخه 128 گیگابایتی و 262 دلار برای نسخه 32 گیگابایتی)، ویژگی‌هایی بسیار عالی دارد. این گوشی با طراحی زیبا در سه رنگ سیاه، سفید و طلایی روانه بازار خواهد شد. اگر مایلید عکس‌های بیشتری از پرچمدار جدید شیائومی، Mi 5، ببینید، با ما همراه باشید.

پوشش خبری MWC 2016 را می‌توانید در صفحه اختصاصی اخبار نمایشگاه MWC 2016 در وب‌سایت جی‌اس‌ام مشاهده کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

مهدی

۱۳۹۵/۴/۴
دودست عزیز سامسونگ
خودش تقلیده

امیرحسین حسنی

۱۳۹۴/۱۲/۶
این گوشی حدودا چند دلاره؟

امیرحسین حسنی

۱۳۹۴/۱۲/۶
قیمتش حدودا چند دلاره؟

سپهر

۱۳۹۴/۱۲/۵
وقتی که دیدم پشت گوشی رو از روی نوت 5 کپی کردن ناراحت شدم ولی از یه طرف هم خوشحالم که سامسونگ دیگه طراحی منحصر به فرد خودشو داره و هرکی این گوشی رو ببینه میگه از رو سامسونگ کپی کردن ، مهم اینه که هرکس تو زندگی یه ایده ای واسه خودش داشته باشه و دنباله رو کارهای دیگران نباشه ، این جور افراد خیلی ضعیف هستن و تا زمانی که کارهای دیگران رو الگوی خودشون قرار میدن و تقلید میکنن نمیتونن پیشرفت کنن و ضعیف باقی میمونن

mahmood

۱۳۹۴/۱۲/۵
سلام
به نظر شخصی من شیائومی مخلوطی از برترین طراحی های سه کمپانی بزرگ هستش مانند اپل سامسونگ و هواوی اگر دقت کنید میتونید ببینید که جای شارژر بسیار شبیه به اپل هستش و دوربین دوم هم مانند دوربین اپل هستش و همینطور محل قرارگیری فلش ولی دکمه ی هوم مانند سامسونگ هستش و طراحی کلی بدنه مانند هواوی و سامسونگ هستش.
البته این یک شگرد خوب برای جذب مشتری هستش جدا از قابلیت های گوشی. که اتفاقا جواب هم داد.
ممنون