خانهاخبار
شیائومی Mi 4S رسما معرفی شد

شیائومی Mi 4S رسما معرفی شد

همان طور که انتظار می رفت، شیائومی امروز همزمان با معرفی پرچمدار خود در بارسلون، Mi 5، از گوشی دیگری به نام Mi 4S نیز در چین رونمایی کرد؛ گوشی هوشمندی با مشخصاتی میان Mi 5 و Mi 4.
۱۳۹۴/۱۲/۵

شیائومی امروز (5 مهر) از پرچم‌دار خود در چین رونمایی کرد. کنفرانس معرفی Mi 4S در شهر پکن برگزار شد در حالی که کنفرانس دیگری از شیائومی همزمان در شهر بارسلون و در جریان نمایشگاه MWC 2016 در حال برگزاری بود. 

پوستر فاش‌شده‌ای از یک خرده‌فروش چینی خبر از گوشی Xiaomi Mi 4S می‌داد و احتمال می‌رفت این گوشی همان گوشی دومی باشد که صحبت از آن در میان بود. اکنون کنفرانس شیائومی برگزار شد و دیدیم که شایعات به حقیقت پیوست. شیائومی در کنفرانس  خود از Mi 4S رونمایی کرد؛ گوشی هوشمندی که مشخصاتی مابین Mi 4 و Mi 5 دارد.

بدنه فلزی گوشی  Mi 4Sاز هر دو طرف با شیشه پوشانده شده و نمایشگری 5 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 در جلو دستگاه خودنمایی می‌کند. این گوشی 133 گرم وزن دارد و ابعادش 139.26 در 70.76 در 7.8 میلی‌متر است.

گوشی Mi 4S شیائومی، برخلاف آنچه گفته می‌شد، تراشه اسنپدراگون 808 را در دل خود دارد و در کنار آن 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی لحاظ شده است. دوربین اصلی این گوشی 13 مگاپیکسلی است و از فوکوس خودکار Phase Detection و فلاش دوگانه LED بهره می‌برد.

این گوشی از شبکه ارتباطی 4G+ و USB Type-C پشتیبانی می‌کند و دو سیم کارته است. Mi 4S از رابط کاربری MIUI 7 روی اندروید بهره می برد و باتری 3260 میلی آمپری با پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع کوآلکام را با خود همراه کرده است.

نسخه 64 گیگابایتی این گوشی حدود 260 دلار قیمت دارد و در چهار رنگ سیاه، سفید، صورتی و طلایی عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

حسین باختر اصل

۱۳۹۴/۱۲/۵
این دیگه کجا بود

پیام

۱۳۹۴/۱۲/۵
z2 سونی یا این????؟؟؟؟؟؟

VistaMobile

۱۳۹۴/۱۲/۵
آفرین به شیائومی +++