خانهاخبار
مالتی تسکینگ فوق العاده در جدیدترین آپدیت ویندوز 10 موبایل

مالتی تسکینگ فوق العاده در جدیدترین آپدیت ویندوز 10 موبایل

پیش‌تر در Windows 10 موبایل حداکثر می‌شد ۸ اپلیکیشن را همزمان باز نگه داشت، ولی در شماره ساخت ۱۴۲۶۷ این رقم به ۱۶ افزایش یافته است.
۱۳۹۴/۱۲/۵

جدیدترین نسخه ویندوز ۱۰ موبایل، یعنی شماره ساخت ۱۴۲۶۷، قابلیت چندوظیفگی (Multi-tasking) را تا حد بسیاری بهبود بخشیده است. این به‌روزرسانی به کاربر این امکان را می‌دهد که حداکثر ۱۶ اپلیکیشن را همزمان در حافظه RAM سیستم عامل باز نگه دارد. 

 

image

 

پیش‌تر در این سیستم عامل ۸ اپلیکیشن امکان باز بودن داشت و باز شدن اپلیکیشن نهم باعث بسته شدن اپلیکیشن اول در لیست می‌شد. این موضوع درواقع برای تلفن‌های هوشمندی که از میزان رم بالا برخوردارند (مثل لومیاهای ۹۳۰ و ۹۳۵) بسیار مفید است، اما سود این اتفاق به دیگر دستگاه‌هایی که با حداقل رم ۲  گیگابایتی به بازار عرضه می‌شوند نیز خواهد رسید.

ما امیدواریم بر اثر این تغییر، با افزایش مصرف باتری و همچنین کاهش سرعت دیوایس مواجه نشویم. به‌هرحال باید صبر کرد و دید نسخه جدید ویندوز ۱۰ موبایل چه عملکردی از خود به نمایش خواهد گذاشت. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

rbmscpsaj

۱۳۹۴/۱۲/۷
من خودم وقتی اندرویدو برای یه روز استفاده کردم اونم رو یه گوشی پرچمدار دیدم واقعا به دردنخور و بی در و پیکره. بعد شروع کردم تحقیقات روی ویندوزفون و مطمئن شدم که خیلی عالیه. الانم که دو هفتس ویندوزفون خریدم فوق العاده راضیم و بسیار مرتب و منظمه. خیلی شیک و گرافیکی با افکتای قشنگ و تمیز. مدلش هم lumia 540 هست. و نسبت به موبایل اندرویدیم که 2 ملیون خرجش کردم صد برابر بهتره. قصد دارم در اینده نزدیک سرفیس فون هم بگیرم چون تا حالا هیچ سیستم عاملی به این قدرت ندیدم. واقعا برای سازنده های لینوکس متاسفم. بعد از خریدن این گوشی قسم میخورم و اعتراف میکنم که وقتی سونیم و خریدم خریت خالص بود. ولی حالا خوشحالم که با ویندوزفون اشنا شدم.

mohammad_b

۱۳۹۴/۱۲/۵
ویندوزموبایل خیلی خوبه
من خودم قبول نداشتم اما دلو زدم به دریا و رفتم خریدم قبلا اس3 داشتم درسته برنامه هاش کمه اما با اومدن ویندوز10 موبایل واقعا برنامه ها زیاد و بهتر شده
تا باهاش کار نکنین نمیفهمین چی میگم

amir

۱۳۹۴/۱۲/۵
ویندوز باید بیاد بالا هنوز مونده عوام با این سیستم عامل فوق العاده آشنا بشن

علی رضا

۱۳۹۴/۱۲/۵
سلام,تو خبرتون گفتین(مثل لومیا 930 و <935>) در صورتی که اصلا گوشی با اسم 935 وجود نداره و خبر اصلی هم تو منبع خبر ذکر شده 930 و 950.