خانهاخبار
قیمت گوشی های سری ایکس سونی مشخص شد

قیمت گوشی های سری ایکس سونی مشخص شد

سونی در کنفرانس خود در MWC 2016 سه گوشی جدید معرفی کرد، اما حرفی از قیمت این گوشی‌ها نزد. حالا اطلاعات قیمت این گوشی‌ها در اروپا به دست آمده است.
۱۳۹۴/۱۲/۴

روز گذشته سونی در کنفرانس خبری خود در MWC 2016 از سه گوشی جدید با مشخصاتی متفاوت رونمایی کرد، اما در مورد جزئیات کامل آنها از جمله قیمت و زمان عرضه سری جدید خود حرفی نزد. سری اکسپریا X سونی شامل سه گوشی اکسپریا ایکس پرفورمنس، اکسپریا ایکس و اکسپریا XA است که در بین این سه اکسپریا XA مشخصاتی پایین تر دارد.

اکنون اطلاعاتی در مورد قیمت گوشی‌های جدید سونی، که طراحی زیبایی نیز دارند، به دست آمده است. در میان خانواده سری ایکس سونی، اکسپریا X قیمتی حدود 599 یورو و اکسپریا XA قیمتی حدود 299 دلار دارد. هر دو گوشی در لیست آمازون آلمان برای پیش فروش قرار گرفته‌اند، اما در این لیست از اکسپریا پرفورمنس خبری نیست. احتمالا این گوشی در کشور آلمان به فروش نخواهد رسید.

سونی در ایالات متحده نیز ثبت نام اولیه برای اکسپریا ایکس پرفورمنس و اکسپریا ایکس را آغاز کرده، اما هنوز قیمت آنها را اعلام نکرده است.

 

image

 

پوشش خبری MWC 2016 را می‌توانید در صفحه اختصاصی اخبار نمایشگاه MWC 2016 در وب‌سایت جی‌اس‌ام مشاهده کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

h4m1d

۱۳۹۴/۱۲/۲۳
599 یورو یجواریی اکسپریا z5 بخریم که بهتره

مولانا

۱۳۹۴/۱۲/۹
از gsm سوال دارم که چرا z5 دوسیم کارته اما تو سایت سونی زده تک سیم و تو ایران تک سیم نمیاد؟

Saeed

۱۳۹۴/۱۲/۶
نمی دونم چرا بعضی ها به سونی توهین میکنن لطفا از هر برندی خوشتون نمیاد نظر ندید وبگذرید سونی بزرگتر از اونیه که بعضی بچه دبستانی ها بخوان راجع بهش نظر بدن لطفا به سلیقه ی همه احترام بذارید.

reza

۱۳۹۴/۱۲/۵
xa قیمت یک میلیون سی هزار