خانهاخبار
رونمایی اچ تی سی و والو از نسخه عمومی وایو (VIVE) در MWC 2016

رونمایی اچ تی سی و والو از نسخه عمومی وایو (VIVE) در MWC 2016

کمپانی HTC نسخه کامل شده دستگاه وایو را در کنگره جهانی موبایل (MWC) رونمایی کرد.
۱۳۹۴/۱۲/۴

اچ‌تی‌سی، پیشروی عرصه نوآوری و فناوری های هوشمند، با همکاری شرکت Valve®، امروز از نسخه مصرف کنندگان دستگاه ViveTM  رونمایی کرد. در راستای ایجاد کامل‌ترین امکانات برای Vive، این دستگاه مجهز به Steam®VR، با فناوری نوآورانه جدیدتری به نام Vive Phone Service یک بار دیگر استاندارد جدیدی در واقعیت مجازی به وجود آورده است.

Vive Phone Service به شما این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به خروج از دنیای مجازی، به دنیای واقعی متصل باشید. با این سرویس شما می توانید هر دو واقعیت را با هم ادغام کنید و به هر دو دسترسی داشته باشید. این دستگاه با ترکیب واقعیت ها دریچه‌ ای است به دنیایی تازه از فرصت ها و امکانات برای مصرف کنندگان و کسب و کارها. شما می توانید مستقیما از روی دستگاه تماس های ورودی و پاسخ نداده را پیگیری کنید یا پاسخ دهید، پیامک ها را دریافت کنید و پاسخ کوتاه بفرستید و تقویم خود را برای رویدادهای در راه بررسی کنید.

دستگاه Vive با ویرایش تازه تری از نام تجاری‌ و ظاهری ارتقایافته تر یک قدم جلوتر رفته است. نسخه مصرف کنندگان Vive نسخه تکامل یافته‌ ای از امکانات نوآورانه‌ای است که در Vive Pre معرفی شد. این امکانات شامل wireless Controllers ،Haptic Feedback ،dual stage trigger است. همچنین این دستگاه دوربین جلویی دارد که اجسام فیزیکی اطراف را در واقعیت مجازی بازسازی می کند. بند نگهدارنده این دستگاه با طراحی جدید، تعادل و استحکام بیشتری ارائه می‌دهد. سیستم بصری پیشرفته تر آن نیز به همراه صفحه نمایش روشن تر احساس واقعی تر و عمیق تری از تجربه واقعیت مجازی به وجود می‌آورد.

شر وانگ، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره اچ‌تی‌سی، در این باره گفت: «از ابتدا، به واسطه پیشرو بودن HTC  در تکنولوژی های مختلف، Vive در خط مقدم واقعیت مجازی قرار داشته است. از زمان معرفی اولیه Vive در سال گذشته، ما با همکاری Valve بی وقفه در حال تلاش برای ارتقای این دستگاه بوده‌ایم تا بهترین تجربه واقعیت مجازی را به بازار ارائه کنیم. این تلاش باعت برنده شدن چندین جایزه و دریافت تحسین و تشویق از منتقدان مطرح رسانه، مصرف کنندگان و صنایع مرتبط شده است. با معرفی نسخه مصرف کنندگان وایو، ما قدم محکم تری در راستای هدف نهایی خود، یعنی ارائه سراسری وایو در خانه های همه دنیا، برداشته ایم. به زودی همه مردم می توانند در واقعیت مجازی غوطه ور شوند، قوه تخیل خود را شکوفا کنند و تغییر بزرگی در کل دنیا به وجود بیاورند.»

پوشش خبری MWC 2016 را می‌توانید در صفحه اختصاصی اخبار نمایشگاه MWC 2016 در وب‌سایت جی‌اس‌ام مشاهده کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

yh

۱۳۹۴/۱۲/۴
htc...پیشروی عرصه نو اوری و فن اوری هوشمند.................فوق العاده بود big likeeeeeeeeeeeee
اولین باره دارم میبینیم حقایقی راجع به اچ تی سی اینجا گفته میشه...... البته طرفداراش واقعیت ها رو راجع به این ابر کمپانی میدونند و خودش هم همیشه با عتقاد به شعار درخشش در سکوتquietly birlliance جلو میره ....

یوسفی

۱۳۹۴/۱۲/۴
آقای رجبی درود بر شما
سپاس از اینکه خیلی ساده مفید شرح داديد
سربلند باشید