خانهاخبار
Xperia XA : میان‌رده‌ای برای حرفه‌ای‌ها

Xperia XA : میان‌رده‌ای برای حرفه‌ای‌ها

سونی در کنار دو محصول رده‌بالا از سری اکسپریا ایکس یک محصول رده پایین‌تر نیز معرفی کرد؛ گوشی هوشمندی که البته بهتر است نام میان‌رده روی آن بگذاریم.
۱۳۹۴/۱۲/۳

شاید چون سونی در کنفرانس خود در MWC 2016 از سه گوشی رونمایی کرد، انتظار داشته باشید شاهد یک پرچمدار، یک میان‌رده و یک گوشی پایین‌رده باشید، اما این طور که از مشخصات گوشی‌های سونی برمی‌آید، ما شاهد هیچ گوشی پایین‌رده‌ای در این میان نیستیم. اکسپریا XA هم، که نسبت به اکسپریا ایکس و اکسپریا ایکس پرفورمنس مشخصاتی پایین‌تر دارد، به‌خوبی توان رقابت با میان‌رده‌های سایر شرکت‌ها را دارد.

 

image

رده‌پایین‌ترین گوشی سری اکسپریا ایکس سونی نمایشگری 5 اینچی با رزولوشن HD دارد و از تراشه مدیاتک Helio P10 بهره می‌برد؛ تراشه‌ای که پردازنده 8 هسته‌ای در دل خود دارد. اکسپریا XA دو گیگابایت رم دارد و از 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا برخوردار است. این گوشی در زمینه دوربین هم با دو گوشی دیگر سری خود تفاوت‌هایی دارد. دوربین اصلی گوشی اکسپریا XA سونی 13 مگاپیکسلی است و دوربین جلو 8 مگاپیکسلی برای آن در نظر گرفته شده. این گوشی به باتری 2300 میلی‌آمپری نیز مجهز شده است.

نظر شما در مورد این محصول سونی چیست؟ آیا سونی می‌تواند با این محصول علاقه‌مندان گوشی‌های میان‌رده را به سوی خود بکشاند؟

پوشش خبری MWC 2016 را می‌توانید در صفحه اختصاصی اخبار نمایشگاه MWC 2016 در وب‌سایت جی‌اس‌ام مشاهده کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

یوسف

۱۳۹۵/۹/۸
سلام منم این گوشی رو دارم و ازش راضیم .فقط میخواستم ببینم برچسب گلس واسش پیدا میشه.چون هر چی واسش میگیرم صفحه رو کامل نمیپوشونه یا اگه کل صفحه رو میگیره زیرش هوا میوفته.میخواستم راهنمایی کنی .ممنون

h4m1d

۱۳۹۵/۸/۵
sony xperia xa ultra
sony xperia z3 plus

h4m1d

۱۳۹۵/۸/۵
اگر کسی کیفیت صفحه و حسگر اثر انگشت براش مهم نیست عالی هست پردازنده و دوربین و رابط کاربری خوبی داره

مرضیه

۱۳۹۵/۸/۳
گوشی خوبی هست برا خرید ؟بجز این دوستان چی پیشنهادی از خانواده سونی دارن؟

امیر

۱۳۹۵/۶/۲۹
سلام ببخشید بین xa و z3 کدوم رو پیشنهاد میکنید