خانهاخبار
نظرسنجی: بهترین پرچمدار نمایشگاه MWC 2016 کدام است؟

نظرسنجی: بهترین پرچمدار نمایشگاه MWC 2016 کدام است؟

تا کنون 4 پرچمدار از شرکت‌های ال‎جی، سامسونگ و سونی در نمایشگاه MWC امسال معرفی شده‌اند. به نظر شما کدام یک از آنها بهترین پرچمدار این نمایشگاه است؟
۱۳۹۴/۱۲/۳

همانطور که انتظار می‌رفت با آغاز نمایشگاه MWC 2016 شرکت‌های بزرگ ال‌جی، سامسونگ و سونی از جدیدترین گوشی‌های پرچمدار خود پرده برداشتند.
شرکت ‌ال‌جی، دیروز پنجمین نسل از گوشی‌های سری G خود را معرفی کرد. G5 اولین گوشی پرچمدار تمام فلزی این شرکت است که مهمترین ویژگی آن، ماژولار بودن دستگاه است. پس از ال‌جی شاهد معرفی Galaxy S7 و Galaxy S7 edge سامسونگ بودیم که از نظر ظاهری تفاوتی با قبل نداشته اما اکثر سخت‌افزارهای آن بهبود یافته است. سرانجام سونی سری جدید گوشی‌های Xperia X خود را معرفی نمود که در بین آنها Xperia X Performance نام پرچمدار را با خود یدک می‎کشد.
لطفا در این نظرسنجی شرکت کرده و به ما بگویید که از میان این 4 گوشی هوشمند، کدام یک نظر شما را به خود جلب کرده و ممکن است انتخاب بعدی شما برای خرید باشد.

 

 

پوشش خبری MWC 2016 را می‌توانید در صفحه اختصاصی اخبار نمایشگاه MWC 2016 در وب‌سایت جی‌اس‌ام مشاهده کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (88 نظر)

رضا

۱۳۹۵/۴/۳۰
واقعا جی 5 بی نظیره دمش گرم بعدش اس 7.سونی در حد ای دوتا نیست

علی

۱۳۹۵/۴/۱۷
G5توپه.
اما اگه ضد اب بود عشششق بود .
S7هم عالیه ولی چند ورصد داره پوله مارکشو میگیره

امیر حسین

۱۳۹۵/۳/۱
lg g5 بهترین گوشیه

هادی

۱۳۹۴/۱۲/۱۶
راست میگه انصافا سامسونگ امسال گند زده انگاری اپدیت بازی انلاین داده بیرون فقط بهبود های سخت افزاری و نرم افزاری داده هیچ تغییر ظاهری نکره این یه حقیقته ولی الجی کلا تغییر کرده و بخاطر طراحی و نواوری توی مراسم MWC 2016 سی و سه تا جایزه برده و بهترین گوشی سال انتخاب شده برین نگاه کنین .

فرزین

۱۳۹۴/۱۲/۹
سلام به دوستداران فن اوری ببخشید من میخوام گوشی بخرم چون ال جی بازار گوشی رو داره میترکونه لطفا ال جی دوستان نظر بدید ال جی v10 بخرم یا ال جی g4 لطف کنید v10 مثبت و g4 منفی رو بزنید متشکر