خانهاخبار
معرفی Xperia Ear، ​هدست جدید سونی، در MWC 2016

معرفی Xperia Ear، ​هدست جدید سونی، در MWC 2016

سونی در کنفرانس خود در MWC 2016 پرده از محصولی برداشت که تا قبل از این فقط در حد یک طرح مفهومی بود.
۱۳۹۴/۱۲/۳

به دلیل بیشتر شدن نیازهای ما انسان ها، وقت ما برای انجام دادن کارهای مختلف روزمره کمتر شده و مجبوریم چند کار را همزمان انجام دهیم. به عنوان مثال، بسیاری از ما در حین رانندگی مجبور به استفاده از تلفن همراه برای نوشتن و ارسال پیامک یا تماس با دوستانمان می شویم که به دلیل تمرکز کمتر بر رانندگی، این کار بسیار سخت و در بعضی مواقع برایمان دردسرساز می شود.
اما سونی به این مسئله آگاه است و قرار است محصولی جدید در همین راستا به بازار عرضه کند تا کار کردن با گوشی از این پس بدون دخالت دست انجام شود. این گجت جدید سونی، که در کنفرانس نیز مختصر توضیحی درباره آن داده شد، روش جدید ارتباطی است که با استفاده از هدستی به نام Xperia Ear و دستیار صوتی سونی انجام می گیرد. با استفاده از این دستگاه برای خواندن مطالب و پیام ها، نوشتن آنها و تماس با مخاطبان دیگر نیازی به دخالت دست ندارید و می توان با صحبت کردن با دستیار صوتی به تمام این فرامین جامه عمل پوشاند.

 

image

 

Xperia Ear برای سازگاری بیشتر کاربر با محیط خانه یا شرایطی مانند راه رفتن طراحی شده است. این دستگاه اطلاعاتی مانند آب و هوا، برنامه کاری و اخبار جدید برای به‌روز نگهداشتن شما در اختیارتان قرار می دهد. با استفاده از دستیار صوتی Sony در این هدست می‌توانید از فرمان های گفتاری مانند جستجو در اینترنت، نوشتن یا خواندن پیام‌ها یا مسیریابی مکانی استفاده کنید و دیگر حواستان پرت گوشی و کار کردن با آن نشود.

این محصول از طریق بلوتوث و NFC به گوشی هوشمند متصل می‌شود و استفاده از برنامه میزبانی روی تلفن هوشمند امکان شخصی سازی تنظیمات را در اختیار شما قرار می دهد، نظیر اطلاعاتی که صبح ها در اولین اتصال به آنها نیاز دارید، فرمان های لمسی و نوتیفیکیشن های اپلیکیشن. این هدست از جنس سیلیکون نرم است و برای استفاده مداوم روزمره بسیار سبک و راحت ساخته شده. یکی از مهم ترین قابلیت های این هدست مقاوم بودنش در برابر آب با استاندارد IPX2 است و با استفاده از قاب محصول نیز می توانید آن را شارژ کنید. عمر باتری این هدست 3 ساعت و نیم است که البته این مقدار زمان شارژدهی برای هدستی با این سبک کاربری واقعا کم است؛ گرچه سونی بر این باور است که این مقدار زمان برای اولین نسل این نوع هدست‌ها کار راه انداز است. از طرف دیگر، شارژ این هدست نیز به لطف قاب شارژر آن به سادگی بسیار انجام می‌شود. Xperia Ear از تابستان 2016 وارد بازار خواهد شد، ولی هنوز از قیمت آن اطلاعی در دسترس نیست.

نظر شما درباره این محصول چیست؟

پوشش خبری MWC 2016 را می‌توانید در صفحه اختصاصی اخبار نمایشگاه MWC 2016 در وب‌سایت جی‌اس‌ام مشاهده کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)