خانهاخبار
​ویدئوی رسمی معرفی Galaxy S7 و Galaxy S7 edge

​ویدئوی رسمی معرفی Galaxy S7 و Galaxy S7 edge

همان‌طور که می‌دانید، سامسونگ در کنفرانس MWC 2016 از محصولات جدیدش رونمایی کرد که شامل دو پرچمدار و یک دوربین 360 درجه بود. برای تماشای ویدئوی رسمی معرفی این محصولات با ادامه مطلب همراه شوید.
۱۳۹۴/۱۲/۲

کمپانی سامسونگ در کنفرانس خود در 21 فوریه از دو پرچم‌دار قدرتمندش به همراه یک دوربین 360 درجه رونمایی کرد. هر سه این محصولات قابلیت‌های بسیار جالبی دارند، اما دو مورد از مهم‌ترین قابلیت های Galaxy S7 و Galaxy S7 edge پیشرفت در ساختار دوربین برای ثبت بهتر تصاویر در نور کم و سخت‌افزار قوی‌تر همراه با سیستم خنک‌کننده مایع است.

 

image

 

دوربین Gear 360 Cam نیز به‌کمک بهبود این دو پرچم‌دار آمده است و حالا می‌توانید پس از ثبت تصاویر و ویدئوهای 360 درجه یا در حین فیلم‌برداری، تصاویر را از طریق هدست واقعیت مجازی Gear VR یا از طریق اپلیکیشن 360 Cam در پرچم‌داران جدید سامسونگ به تماشا بنشینید.

بهتر است برای درک قدرت این محصولات ویدئوی رسمی این کنفرانس را نیز تماشا کنید.

پوشش خبری MWC 2016 را می‌توانید در صفحه اختصاصی اخبار نمایشگاه MWC 2016 در وب‌سایت جی‌اس‌ام مشاهده کنید. برای آشنایی بیشتر با محصولات سامسونگ به سایت رسمی این شرکت مراجعه کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

محمد حسین

۱۳۹۶/۱/۴
کاشکی سونی از این دوربین ها واسه خودش هم میساخت خخخخخخخخ ههههههههه

Sony

۱۳۹۴/۱۲/۷
دوربینش فوق العاده است زیرا از دوربینIMX260سونی استفاده کرده. اخه دیگه چقدر تقلید از سونی؟؟ببین تکنولوژی (سونی)به کجا رسیده که سامسونگ ازش تقلید کرده!!!

سیاوش

۱۳۹۴/۱۲/۳
بابا اخرشی

erfanasal

۱۳۹۴/۱۲/۳
دیگه هیچ دلیلی برای خرید گوشی های سونی وجود نداره...درپوشه یو اس بی شم برداشتن...دیگه سونی میخاد به چیش بنازه...بزن لایکو

j.e.a.n.c.l.u.d.e.

۱۳۹۴/۱۲/۳
درود به علاقه مندان با ادب تکنولوژی, گلکسیS7 عالی و کارآمد و قدرتمند هستن طبق این مشخصات رسمی , آفرین به سامسونگ...