خانهاخبار
تصاویر رسمی گلکسی اس 7 و اس 7 اج منتشر شد

تصاویر رسمی گلکسی اس 7 و اس 7 اج منتشر شد

برای بیشتر آشنا شدن با ظاهر گوشی‌های Galaxy S7 و Galaxy S7 edge سامسونگ، تصاویر رسمی این محصولات را در این مطلب در اختیار شما قرار داده‌ایم. همچنین تنوع رنگی این گوشی‌ها به‌خوبی در این تصاویر قابل مشاهده است.
۱۳۹۴/۱۲/۲

سرانجام، پس از شایعات و اخبار حاشیه‌ای فراوان، گوشی‌های گلکسی اس7 و اس7 اج رسما معرفی شدند. کنفرانس معرفی این گوشی‌ها در قالب وبلاگ‌نویسی زنده در جی‌اس‌ام منتشر شد و در جریان جزئیات این مراسم قرار گرفتیم. حال عکس‌های رسمی این دو گوشی در سایت‌های خبری منتشر شده که در انتهای مطلب آنها را مشاهده می‌کنید. 

هفتمین کهکشانی‌های سامسونگ با طراحی تقریبا مشابهی نسبت به نسل قبلی معرفی شدند. اما ویژگی‌های سخت‌افزاری آنها توجهات بسیاری را جلب کرد و به‌خوبی تفاوت این دو نسل را نشان داد. گلکسی S7 و S7 edge نسبت به نسل قبلی تنوع رنگی متفاوت‌تری دارند و در چهار رنگ مشکی، نقره‌ای، سفید و طلایی عرضه می‌شوند. 

اطلاعات کامل‌تر در مورد این محصولات را می‌توانید در لینک‌های زیر مطالعه کنید:

 

تصاویر رسمی گلکسی S7

تصاویر رسمی گلکسی S7 edge

پوشش خبری MWC 2016 را می‌توانید در صفحه اختصاصی اخبار نمایشگاه MWC 2016 در وب‌سایت جی‌اس‌ام مشاهده کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

XFX

۱۳۹۴/۱۲/۱۰
سامسونگ بهتره بره یخچال بسازه با اون اسم و طرفدارای بیکلاسش

a

۱۳۹۴/۱۲/۹
دیگه رنگ سبز نداره ؟؟؟

azhdar

۱۳۹۴/۱۲/۵
ببین دوست خوب بنظر من برگشتن درگاه کارت حافظه امتیاز خیلی خوبیه.چون قیمت گوشی رو کلی ارزون تر میکنه نسبت ب s6قیمتش عالی هست.ضمنا اثر انگشت s7فوقعلاده ی و در کل سامسونگ الان واقا پرچم داره پر قدرتیه.مخصوصا با افزایش قدرت cpu.

علی

۱۳۹۴/۱۲/۵
از کمپانی بزرگی همچون سامسونگ انتظار بیشتری میره ، بهتر بود به جای تغییر در سخت افزار یکم هم به بحث طراحی نوین و امروزی تر می پرداخت . وقتی همچین گوشی با این نام مطرح میشه انتظارات فراوانی در تمام زمینه ها پدیدار میشه ...

Next is Now

۱۳۹۴/۱۲/۵
پادشاه جدید اومد