خانهاخبار
سامسونگ Galaxy S7 رسما معرفی شد

سامسونگ Galaxy S7 رسما معرفی شد

امشب در حاشیه رویداد MWC 2016 شاهد کنفرانس سامسونگ بودیم که در آن از محصولات جدید خود رونمایی کرد. در این مطلب با جدیدترین پرچمدار این کمپانی یعنی گلکسی اس 7 آشنا خواهید شد.
۱۳۹۴/۱۲/۲

سامسونگ امشب، 2 اسفند 1394، از گلکسی اس7 رونمایی کرد. این کمپانی در کنفرانس خبری خود موسوم به Unpacked، که ما هم آن را به طور زنده برای شما گزارش کردیم، این محصول را رسما معرفی کرد. 

پیش‌تر شایعات بسیاری درباره این محصول منتشر شده بود. گلکسی اس7 از ظاهری مشابه پرچم‌دار پیشین کره‌ای‌ها برخوردار است؛ بدنه فلزی با ظاهری شیک و پشت شیشه‌ای مشخصات ظاهری گلکسی اس7 است. بدنه پشت کمی انحنا دارد و از این نظر راحت‌تر در دست قرار می‌گیرد. 

 

image

 

نمایشگر این محصول از نوع AMOLED است و از ویژگی همیشه‌روشن بهره می‌برد که باعث می‌شود شما در همه حال به اطلاعاتی همچون نوتیفیکیشن‌ها، ایمیل‌ها، پیامک‌ها و غیره دسترسی داشته باشید. خوشبختانه، طبق گفته سامسونگ، این قابلیت بر مصرف باتری تاثیر چندانی نمی‌گذارد و فقط تعداد محدودی از پیکسل‌ها را روشن می‌کند. صفحه نمایش 5.1 اینچی حاوی رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل است و از شفافیت و تناسب رنگ بسیار خوبی برخوردار است.

این محصول، مانند پرچم‌دار قبلی، با دو نوع پردازنده اسنپدراگون 820 محصول کوالکام و اگزینوس 8 اکتا 8890 ساخت سامسونگ عرضه می‌شود. هر دو پردازنده از نوع 64 بیتی و جدیدترین محصولات کمپانی‌های سازنده هستند که از قدرت و توانایی‌های بسیار بالایی برخوردارند. طبقه گفته سامسونگ، چیپست جدید اگزینوس نسبت به نسخه پیشین از 30 درصد افزایش قدرت پردازنده و 60 درصد بهبود پردازشگر گرافیکی برخوردار است.

 

image

 

حافظه داخلی دستگاه 32 گیگابایت است و خوشبختانه شاهد بازگشت درگاه کارت حافظه جانبی هستیم که به‌کمکش می‌توانید حجم بسیار زیادی به تلفن هوشمند خود اضافه کنید. چهار گیگابایت رم نیز تکمیل‌کننده مشخصات فنی این محصول است.

دوربین اصلی گلکسی اس7 از نوع دوال پیکسل است و لنز 12 مگاپیکسلی دارد که البته از افزایش پیکسل (1.4 میکرون پیکسل) بهره می‌برد و از دیافراگم f/1.7 برخوردار است. با این مشخصات می‌توان انتظار داشت این دیوایس عملکرد بسیار مناسبی در نور کم داشته باشد. 

طبق گفته سامسونگ، این محصول از باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد و در سه رنگ مشکی، طلایی و نقره‌ای با اندروید 6 به بازار عرضه خواهد شد. سامسونگ تاریخ عرضه گلکسی اس7 به بازار را 11 مارس اعلام کرده است.

پوشش خبری MWC 2016 را می‌توانید در صفحه اختصاصی اخبار نمایشگاه MWC 2016 در وب‌سایت جی‌اس‌ام مشاهده کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (38 نظر)

hitman

۱۳۹۴/۱۲/۸
یه جور میگی انگار آیفونا با هم تفاوت ظاهری دارن
سامسونگ اج و فلت داره .. آیفون که چند قرن همین شکله :|

اکبر

۱۳۹۴/۱۲/۵
با اسنپ دراگون قوی تره...توی ویکی پدیا مقایسه اسنپ 820 و اگزینوس قبلی ک روی نوت 5 بود نشون میداد ک 820- 50 درصد قوی تره
و الان میگه اگزینوس جدید 30 درصد قدرت پردازش بهتری داره...پس با این وجود 820 پردازش بهتری داره تا اگزینوس8890

Hasan

۱۳۹۴/۱۲/۵
همون همیشگی!!!! سامسمونگ تو طراحی از همون زمان s2 هیچ کاری نتونست بکنه

Next is Now

۱۳۹۴/۱۲/۵
پادشاه جدید اسمارتفون ها ...

علی

۱۳۹۴/۱۲/۴
یکی از طرفدارای سامسونگ میگفت خوبی سامسونگ اینه که وقتی میری فروشگاهش,,فروشنده بگی چی میخوای خیلی شیک میتونی بگی..................
.
.
.همون همیشگی!!!!!!!!!