خانهاخبار
عکس‌های رسمی LG G5 در نمایشگاه MWC 2016

عکس‌های رسمی LG G5 در نمایشگاه MWC 2016

احتمالا شما هم از شایعات و عکس‌های غیررسمی پرچمدار ال جی خسته شده‌اید! اما این گوشی اکنون رسما معرفی شده و ما نیز عکس‌های آن را پیش روی شما قرار داده‌ایم.
۱۳۹۴/۱۲/۲

بالاخره انتظارها به پایان رسید و پرچم‌دار ال‌جی در کنفرانس امروز (2 اسفند) رسما رونمایی شد تا به شایعات درباره خود پایان دهد؛ کنفرانسی که در جی‌اس‌ام به طور کامل پوشش داده شد. این گوشی با طراحی منحصربه‌فرد و ماژولار، که امکان اضافه کردن لوازم جانبی را به آن می‌دهد، همه را غافلگیر کرد. بخش پایینی این گوشی قابل جدا شدن است و به‌جای آن می‌توانید با تهیه لوازم جانبی به باتری اضافه‌تر یا دکمه‌های سخت‌افزاری بیشتری دسترسی پیدا کنید.

در خبرهای قبلی به معرفی جی5 و همچنین معرفی مشخصات آن پرداختیم. اگر به دنبال عکس‌هایی از این پرچم‌دار جدید هستید، با ما همراه باشید. در ادامه عکس‌های رسمی LG G5 را پیش روی شما قرار داده‌ایم.

 

پوشش خبری MWC 2016 را می‌توانید در صفحه اختصاصی اخبار نمایشگاه MWC 2016 در وب‌سایت جی‌اس‌ام مشاهده کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

نیما

۱۳۹۴/۱۲/۶
اه این چیه دیگه چرا انقد زشته??چیکار کردی باخودت الجی جون خخخخخ

مصطفی

۱۳۹۴/۱۲/۲
خوبیش اینه که از شرکتی کپی نکرده و بدون ترس به دنبال نوآوری بوده نه مثل سامسونگ که به رنگ کروم سونی هم رحم نکرد

Ali

۱۳۹۴/۱۲/۲
Wow?? با اينكه الان من طرفدار آيفونم ولي انصافا خيلي خفنه همين كه كپي نكرده خودش خيليه از قديم برند ال جي رو دوست داشتم بخاطر اينكه نمياد دزدي كنه به نام خودش ثبت كنه طراحي اينم خيلي جالبه البته همه پسند نيست ولي باز زوده قضاوت كنيم شايد از نزديك خيلي جذاب باشه. من كه خوشم اومد

pouya

۱۳۹۴/۱۲/۲
جلوش بد نیست ولی از پشت خیلی زشته انصافا گوشی های چینی از نظر ظاهر از کرهای ها خیلی جلوترن

AliRezA

۱۳۹۴/۱۲/۲
خخخخ خشاب میخوره....طراحی رو...