خانهاخبار
عکس جعبه گلکسی اس 7 اج همراه با مشخصات نهایی دستگاه

عکس جعبه گلکسی اس 7 اج همراه با مشخصات نهایی دستگاه

پرچمداران دوست‌داشتنی سامسونگ دیگر چیزی برای غافلگیر کردن طرفدارانشان ندارند، چون تقریبا همه مشخصات آنها فاش شده و اکنون نیز عکسی از بسته‌بندی آنها لو رفته است.
۱۳۹۴/۱۲/۲

تا ساعاتی دیگر گلکسی اس 7 و اس 7 اج سامسونگ رسما معرفی می‌شوند؛ گوشی‌های هوشمندی که به‌جرئت می‌توان آنها را جزو بهترین پرچم‌داران اندرویدی بازار دانست. پیش‌تر به شایعاتی پرداختیم که در مورد این گوشی در فضای مجازی پخش شده بود، اما اکنون عکسی از بسته‌بندی این گوشی از یکی از فروشگاه‌ها به دست آمده که مشخصات واقعی این دیوایس را آشکار می‌کند.

همان‌طور که در عکس می‌بینید، نمایشگر گوشی 5.5 اینچی از نوع سوپر آمولد با نمایشگر QHD است و پردازنده 8 هسته‌ای در کنار 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی برای این دستگاه در نظر گرفته شده.

دوربین این گوشی 12 مگاپیکسلی است و با عبارت Dual Pixel توصیف شده. شرکت کنون نیز سنسورهای Dual Pixel را در دوربین‌های خود به کار می‌برد که سرعت بالا و فوکوس دقیق دارند. دوربین جلو گوشی نیز 5 مگاپیکسلی است.

از دیگر موارد اشاره‌شده روی بسته‌بندی گواهی‌نامه IP68 (مقاوم در برابر نفوذ آب و گردوخاک)، شارژ وایرلس و KNOX است. هرچند این عکس‌ها از بسته‌بندی گلکسی اس7 اج فاش شده، این احتمال هم وجود دارد که این عکس‌ها با بسته‌بندی حقیقی کمی فاصله داشته باشد. پوشش خبری MWC 2016 را می‌توانید در صفحه اختصاصی اخبار نمایشگاه MWC 2016 در وب‌سایت جی‌اس‌ام مشاهده کنید.

 

image
 
image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

dani

۱۳۹۴/۱۲/۲
آره خب میای چرت و پرت میگی تو اخبار ال جی بعد میای اینجا تعریف میکنی اصلا هم تابلو نبود اومدی ... هه

Mohsen

۱۳۹۴/۱۲/۲
طبیعتاً

arian

۱۳۹۴/۱۲/۲
اون تکه کلام اولت خیلی معنی داره

j.e.a.n.c.l.u.d.e.

۱۳۹۴/۱۲/۲
درود به علاقه مندان با ادب تکنولوژی, طبیعتن گلکسیS7باید تلفن همراهی باارزش فوق قدرتمند و حرفه ای باشه باتوجه به مشخصات فنی عالی مخصوصا از لحاظ دوربین قدرتمندتر وفوق کارآمد و حرفه ای و صفحه نمایش رتبه اولش در میان تمام رقباش و چیپست پردازنده اختصاصی و فوق قدرتمندش در میان تمام رقباش اکسینوس8890/m1 و... به هر حال تاساعت9:30 امشب یکشنبه2 اسفند در معرفی رسمی باید صبر کرد و تازه بعدش امتیازش در عمل با نظر کارشناسان