خانهاخبار
درگاه جادویی LG G5 در تصاویر دیده شد

درگاه جادویی LG G5 در تصاویر دیده شد

یکی از ویژگی‌های جی5، که قرار است ال جی آن را در کنگره جهانی موبایل معرفی کند، درگاه جادویی است. از این ویژگی چیز زیادی نمی‌دانیم، اما تصویری که اخیرا منتشر شده در این رابطه سرنخ‌هایی به ما می‌دهد.
۱۳۹۴/۱۱/۲۹
image

 

پرچم‌دار جدید ال‌جی، LG G5، در کنفرانس روز 21 فوریه (دوم اسفند) پیش از آغاز کنگره جهانی موبایل رونمایی خواهد شد. ال‌جی قصد دارد گوشی جدید خود را در روزی معرفی کند که سامسونگ گلکسی اس7 را معرفی می‌کند. تا امروز مطالب زیادی در مورد G5 منتشر شده است، از شایعات تا تصاویر افشاشده. اما رسانه‌ها براساس تصویری که اخیرا منتشر شده است ادعا می‌کنند جی5 قابلیت گسترش سخت‌افزاری دارد؛ موضوعی که در نگاه اول شاید کمی عجیب به نظر برسد.

مدت‌ها پیش مسئولان ال‌جی گفته بودند که پرچم‌دار بعدی‌شان از قابلیتی با عنوان درگاه جادویی (Magic Slot) برخوردار است؛ البته در مورد اینکه این درگاه چیست هیچ حرفی زده نشد. پس از انتشار رندرهایی از این گوشی برخی معتقد بودند درگاه جادویی همان تدبیری است که ال‌جی برای تعویض باتری گوشی بدون باز شدن قاب پشتی اتخاذ کرده است. اما تصویر تازه‌منتشرشده فرضیه دیگری پیش کشیده است: به‌کمک این درگاه کاربران می‌توانند سخت‌افزارهای جانبی متفاوتی به پایین دستگاه خود متصل کنند. در تصویر منتشرشده شاهد یک گوشی جی5 هستیم که البته در پوششی قرار گرفته و در پایین آن برآمدگی عجیبی مشاهده می‌شود. اما این برآمدگی ممکن است چه چیزی باشد؟

یکی از احتمالات قوی این است که به‌کمک این قابلیت بتوان باتری اضافه‌ای به گوشی متصل کرد؛ حدسی که با توجه به ضعف باتری گوشی‌های ال‌جی چندان دور از واقعیت به نظر نمی‌رسد. اما در تصویر فوق مشاهده می‌شود دکمه‌ای روی این برآمدگی تعبیه شده که احتمالا دکمه سخت‌افزاری است که از طریق درگاه جادویی به گوشی متصل شده. البته تصویر واضح نیست و نمی‌توان جزئیات بیشتری از آن دریافت، با این حال به نظر نمی‌رسد جسم خارجی متصل‌شده در تصویر باتری باشد. برخی منابع ادعا می‌کنند این جسم یک نوع دوربین اکسترنال است؛ حتی امکان دارد با یک بلندگوی خارجی روبرو باشیم.

 

image

 

 به هر صورت تمام اینها گمانه‌زنی‌های رسانه‌هاست و اگر بخواهید بدانید واقعا ال‌جی برایمان چه آماده کرده است، باید چند روز صبر کنید. کنفرانس ال‌جی روز دوم اسفند ساعت 16:30 آغاز می‌شود و می‌توانید وبلاگ‌نویسی زنده جی‌اس‌ام از این مراسم را از اینجا دنبال کنید.

پوشش خبری MWC 2016 را می‌توانید در صفحه اختصاصی اخبار نمایشگاه MWC 2016 در وب‌سایت جی‌اس‌ام مشاهده کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

كريم

۱۳۹۴/۱۲/۴
احسنت داداش گل گفتى

محمدجواد

۱۳۹۴/۱۱/۳۰
این همون کمپانی هست که قابی که به همراه باطری رو اپل برای آیفون به طور رسمی معرفی کرد رو مسخره میکرد و میگفت گوژ پشت
تو این مورد که مسخره میکردن هم دارن تقلید میکنند
زنده باد اپل

MOHAMMAD REZA

۱۳۹۴/۱۱/۳۰
ممکنه یه سوپرایز باشه

bahador

۱۳۹۴/۱۱/۳۰
گوشیه؟؟ شبیه ماشن حسابه چرا !!
الان همه منفی میدن .خدایییییش شبیه ماشین حساب نیس ؟

Helios

۱۳۹۴/۱۱/۳۰
اپل و ال جی سرشون به جایی خورده گویا!
اپل با اون طراحی کاورپاوربانک. ال جی هم با این طراحی