خانهاخبار
​تغییرات کوچک آیفون 7 گران تمام می‌شود

​تغییرات کوچک آیفون 7 گران تمام می‌شود

در میان تمام شایعاتی که پیرامون نسل بعدی آیفون منتشر می‌شود، این خبر می‌تواند برای دوستداران آیفون 7 بسیار جذاب باشد: تغییراتی که شاید ارتباط بهتر وای‌فای را با خود به‌همراه داشته باشد.
۱۳۹۴/۱۱/۲۸

شایعات جدیدی در مورد نحوه ساخت قطعات آیفون 7 به گوش می‌رسد. به‌نظر می‌رسد تمام قطعات این گوشی با کاوری از شیلد‌های الکترومغناطیسی پوشانده می‌شوند تا مقدار کمتری از این تشعشعات را جذب کنند. این امر به بهبود عملکرد آیفون 7 منجر می‌شود.
شاید برای اکثر کاربران غیرمنطقی به نظر برسد، ولی خبر استفاده از شیلد‌های الکترومعناطیسی چندان هم کسل‌کننده نیست و اگر بدانید در نهایت به چه چیزی منجر می‌شود، احتمالا دوست داشته باشید آیفون 7 را با این ویژگی‌ ببینید.
طبق این شایعه، اپل تمام قطعات اصلی را با کاوری الکترومغناطیسی می‌پوشاند. این کمپانی پیش‌تر این کار را در اتصالات pcb آیفون کرده بود، ولی حالا اولین بار است که می‌خواهد قطعات مختلف را با چنین روشی بپوشاند.

 

image

 

درصورتی که چنین اتفاقی بیفتد، تاثیر بسزایی بر نحوه کارکرد تراشه وایرلس (بلوتوث و LAN Wireless)، تراشه‌های مودم و فرکانس‌های رادیویی می‌گذارد و با کاهش میزان کلی تداخل امواج الکترومغناطیسی باعث بهبود قابلیت ارتباط وای‌فای و بلوتوث می‌شود.
این موضوع هنوز رسما تایید نشده است، ولی اگر این ایده عملی شود، اپل ارتباط بی‌سیم بهتری برای کاربران مهیا می‌کند و درضمن تعداد آنتن‌های کمتری نیز داخل آیفون 7 به کار می‌برد که باعث می‌شود هر دو طرف از این موضوع راضی باشند.
در کنار بهتر شدن وضعیت ارتباط، کنار هم قرارگیری قطعات نیز می‌تواند بهتر شود؛ به‌این ترتیب که تراشه‌ها را می‌توان در فواصل کمتری نسبت به یکدیگر قرار داد که درنتیجه باعث می‌شود فضای کمتری روی مادربورد اشغال شود. این تغییر سبب می‌شود فضای بیشتری برای باتری به وجود آید. درنهایت این شایعه این امید را برایمان ایجاد می‌کند که احتمالا می‌توانیم آیفون 7 را با باتری بسیار بهتری ببینیم؛ باتری‌ای که می‌تواند یک روز کامل دوام بیاورد و خیلی زود به شارژر احتیاج پیدا نکند.
البته هزینه چنین کاری بالاست و اپل در صورتی که بخواهد چنین کاری در آیفون 7 بکند، باید هزینه زیادی متحمل شود که این قضیه درنهایت به افزایش احتمالی قیمت آیفون 7 منجر می‌شود.
ولی خب! اگر چنین اتفاقاتی بیفتد، افزایش احتمالی قیمت چندان هم مشکل‌ساز نیست و کاربران حاضرند در برابر سرویس بهتر هزینه اضافه نیز پرداخت کنند. نظر شما چیست؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (21 نظر)

بوريا

۱۳۹۵/۲/۳۰
مجبورت نكردن بياي بخونى يا نظر بدي

عباس

۱۳۹۴/۱۲/۲۶
دمت گرم

محمد

۱۳۹۴/۱۲/۶
داداش تا حالا اپل دست گرفتی؟؟؟؟
من 6 اس دارم الان 40 ساعت گذشته از آخرین شارژ هنوذ 23درصد داره
برو مقایسه کن تو فیلمای همین سایت باتریش از نوت 5 بهتره

محمد

۱۳۹۴/۱۲/۴
عزيز من اين چه استدلاليه؟ اگه اينطوره اپل از سالى كه اولين آيفون رو توليد كرده بودوقتى تا حالا هزارتا تكنولوژى مثل اين رو برا آيفون هاى بعدى پياده كرده بود بايد قيمت آيفون هاى جديدش رو چند برابر ميكرد. اگه آدم اينطور فكر كنه كه هر سال بايد به قيمت ها اضافه بشه.نه اينطور نيست وظيفه هر شركتيه كه با آپگريد كردن محصولاتش بتونه مشترى هاش رو راضى نگه داره

?

۱۳۹۴/۱۲/۴
منظورش با كار سنگين و زنگ و تماس و آهنگ و اينترنت و بازى هاى پرحجمه عزيزم