خانهاخبار
ویژگی‌های جدید ​اندروید 6 در گلکسی S6 و S6 Edge چیست؟

ویژگی‌های جدید ​اندروید 6 در گلکسی S6 و S6 Edge چیست؟

گوشی‌های Galaxy S6 و Galaxy S6 edge در حال دریافت آپدیت اندوید مارشمالو یا همان اندروید 6 هستند. به‌نظر می‌رسد در کنار اندروید مارشمالو ویژگی‌های جدیدی نیز به گوشی‌های سامسونگ اضافه شده است. اگر هنوز این آپدیت را نصب نکرده‌اید، شاید این مطلب مشوق خوبی برایتان باشد.
۱۳۹۴/۱۱/۲۸

نسخه چهارم مرورگر اینترنت سامسونگ در کنار اندروید 6.0 آمده است. سامسونگ در این نسخه نیز از پلاگین‌های مسدودکننده تبلیغات پشتیبانی‌ می‌کند و برای امنیت بیشتر نیز حالت مخفی (Secret Mode) در مرورگر فعال می‌شود که البته شناسایی از طریق اثر انگشت هم در آن پشتیبانی می‌شود.

image

همچنین این مرورگر امکان مرور صفحات وب هنگام استفاده از Gear VR سامسونگ را می‌دهد؛ همان هدست واقعیت مجازی که این شرکت سال گذشته معرفی کرد.
ویژگی دیگر Cross App است که اجازه می‌دهد برخی اپلیکیشن‌های خاص را در کنار برخی دیگر اجرا کنید. البته این ویژگی جدید نیست و اپ‌های زیادی در بازار موجودند که چنین کاری انجام می‌دهند، ولی جالب است که سامسونگ این ویژگی را وارد سیستم خودش کرده.
سایر قابلیت‌های افزوده‌شده چیز تازه‌ای به گوشی‌های سامسونگ اضافه نکرد‌ه‌اند و تنها سعی شده نقاط ضعف آنها بازبینی شود و در جهت بهتر شدن به‌روز رسانی شوند. بهبود حالت ذخیره انرژی، کنترل بهتر روی مجوزهای کاربران و قابلیت تنظیم صدا هنگام پخش ویدئو از جمله ویژگی‌هایی هستند که در کنار به‌روزرسانی اندروید 6.0 به گلکسی اس6 و اس6 اج آمده‌اند.
امیدواریم سامسونگ این به‌روزرسانی را برای سایر محصولات گلکسی نیز منتشر کند. 

image

آیا شما نیز این به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اید؟
قابلیت‌های بهینه‌شده تاثیری بر عملکرد گوشی شما داشته‌اند؟
نظر خود را با ما درمیان بگذارید.

برای آشنایی بیشتر با محصولات سامسونگ به سایت رسمی این شرکت مراجعه کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (47 نظر)

Mehrshad

۱۴۰۱/۹/۲۴
سلام مهریار جان. آخرین نسخه اندرویدی که برای سری گلکسی اس۶ به صورت رسمی منتشر شده، اندروید ۸ هستش

Mehryarr

۱۴۰۱/۹/۲
میشه بگین اگه آپدیت بشه اندرویدش چند میشه اخه نمیخوام بالای 9 بشه اندرویدم؟

ali

۱۳۹۶/۴/۲
باسلام بنده گوشی اس6اچ رادارم هنوزهم روی آندراید5.1.1 هستیش روی آپدیت میزنم نویشته میشه سیستم عامل شما به صورت غیرمجازویرایش شده
لطفاراهنماییم کنیدممنون

خلیل

۱۳۹۵/۸/۲۲
با سلام خدمت دوستان گوشی اس 6 خریدم پشتش زده ویتنام مگه سامسونگ رو کجا میزنند در ضمن توی درباره گوشی ایکون بروز رسانی نداره فروشنده گفت که گوشی اصل هست وگارانتی داره ممنون میشم اگه جواب بدین

Osameh

۱۳۹۵/۸/۶
سلام دوستان آندروید۷ برای اس۶ درچه تاریخی عرضه میشود؟لطفا قطعی جواب بدین ممنون میشم