خانهاخبار
طرح مفهومی جدید آیفون 7 با شارژر و هدفون وایرلس

طرح مفهومی جدید آیفون 7 با شارژر و هدفون وایرلس

تا معرفی iPhone 7 زمان زیادی باقی مانده و در این مدت طراحان و علاقه‌مندان به این محصول طرح‌های مفهومی خود را از مدل جدید آیفون منتشر می‌کنند. در جدیدترین کانسپت معرفی‌شده آیفون 7 را با طراحی جدید در کنار پد شارژر و هدفون وایرلس می‌بینیم.
۱۳۹۴/۱۱/۲۷

آیا دوست دارید ویژگی‌هایی مانند ضدآب بودن، صفحه نمایش AMOLED، شارژ وایرلس و بدنه‌ای نازک‌تر را در آیفون 7 ببینید؟

اخیرا در کانال ConceptsiPhone در یوتیوب ویدئویی منتشر شده که طرح مفهومی جدیدی از آیفون 7 به تصویر می‌کشد. طراحی تقریبا متفاوت و لنز دوربین هم‌سطح با بدنه شاخص‌ترین تغییرات در این طرح مفهومی است.

همچنین در این ویدئو هدفون‌های بی‌سیم و پد شارژ وایرلس آیفون نیز به‌نمایش درآمده که وجود آنها در کنار آیفون 7 چندان هم دور از انتظار نیست. علاوه بر اینها شایعات مربوط به حذف درگاه هدفون و جایگزینی درگاه لایتنینگ با آن نیز در این کانسپت لحاظ شده است.

چنین طرح‌هایی معمولا با طرح نهایی محصول تفاوت‌های بسیار دارند، اما به‌هرحال می‌توانند زمینه‌ساز به‌کارگیری ایده‌های جدید در ساخت محصول نهایی باشند.

 

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

حسام

۱۳۹۴/۱۱/۲۹
اقای واقع بین دلیل نمیشه وقتی یه چیزیو نمیتونی بخری باید بگی بدرد نمیخوره

واقع بین

۱۳۹۴/۱۱/۲۸
تموم این چیزاییو که توی رندر آرزوی طرفدارای اپل هستش...سامسونگ سال گذشته ارائه کرده...امسالم آیفون 7 میاد بدون هیچ تغییر چشمگیری نسبت به قبل...حتی هوآوی هم از اپب در نوآوری پیشی گرفته...از آیفون 5 ببعئشاهد کپی های مسخره در نسل های بعدیش بودیم...اپل حتی NFC و دسترسی آسان وای فای دایرکت و بلوتوث رو اپن نمیکنه...حافظه داخلی محدود...دوربین های با تلکنولوژی قدیمی در برابر رقبا...بعد از آیفون 4 و بعد اون سنسور اثر انگشت...اپل هیچ ابداعی نداشته حتی با قابلیت تاچ سه بغدی که اینهمه تبلیغ شد برنامه نویسان علنا قادر به برنامه ریزیش نبودن و کاربردی نبود حتی هوآوی با پیش دستی اجسامو چند ماه زودتر وزن کرد...بعد از جابز اپل یه شرکت مث اریکسون هستش...

majed

۱۳۹۴/۱۱/۲۷
حتما میخریمش