خانهاخبار
کشف یک باگ امنیتی در اسکنر اثر انگشت LG V10

کشف یک باگ امنیتی در اسکنر اثر انگشت LG V10

به تازگی باگی در گوشی ال جی وی 10 کشف شده است که از طریق آن می‌توان بدون نیاز به وارد کردن کد امنیتی، اثر انگشت خود را در گوشی ذخیره کرد.
۱۳۹۴/۱۱/۲۴

حسگر اثر انگشت یکی از بهترین راه‌ها برای امن نگه داشتن گوشی‌های هوشمند است، ویژگی که در دو سال گذشته بسیاری از پرچمداران به آن مجهز شده‌اند و توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری، اپلیکیشن‌های خود را با آن سازگار نموده‌اند.
از آنجا که اثر انگشت شما، منحصر به فرد است، در نتیجه کسی به جز خود شما قادر به باز کردن گوشی نخواهد بود. اما اگر فرد دیگری بتواند اثر انگشت خود را به گوشی اضافه کند، آن وقت است که سد امنیتی شما خواهد شکست.

 

image

 

به تازگی باگی در اسکنر اثر انگشت گوشی LG V10 پیدا شده، که از طریق آن می‌توان کد امنیتی گوشی را دور زد و اثر انگشت خود را در این گوشی ذخیره نمود. به طور معمول برای اضافه کردن یک اثر انگشت جدید، نیاز به وارد کردن رمز امنیتی است اما اگر روی گوشی V10 خود از لانچری مثل Nova Launcher استفاده کرده باشید و آن را موقتا به فرد دیگری قرض دهید، آن شخص می‌تواند با استفاده از میانبرهای نرم‌افزاری، درخواست رمز امنیتی را دور زده و اثر انگشت خود را در گوشی ذخیره کند.
پس اگر از گوشی LG V10 استفاده می‌کنید، بهتر است تا زمان برطرف شدن این مشکل، لانچرهای متفرقه را کنار گذاشته و یا گوشی خود را در اختیار دیگران قرار ندهید.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (29 نظر)

Arash

۱۳۹۶/۱/۱
سلام خوبه اپل داره صفحه های گوشیشو امولد میکنه از سامسونگم‌میگیره فقط قیمیت سامسونگ دارره میره بالا وگرنه از همه بهتره گوشی دستت نگرفتی تقصیر من نیست که

میلاد

۱۳۹۵/۱۱/۱۴
سلام اولا نمیدونم راسته یا دروغ چون جی ۴ دارم دوما مگه مجبوری لانجر بندازی سوما شما ک اینو زدی سایت قسط توهین ندارم ولی میشه بگی دقیقا چطور کد امنیتیشو گول میزنن؟ک مردم اگاه بشن?من تعصبی نیستم هرکسیم سلیفه بابت گوشی داره ولی ی سری شایعات هست ک ول کن نیستن ...

سروش

۱۳۹۵/۷/۳۰
V10 دو سیم کارت هم داره؟
در بازار موجود هست یا نه

مهدی

۱۳۹۵/۷/۷
همش دروغه من v10دارم هیچ مشکلی نداره

ha

۱۳۹۵/۶/۱۶
همه گوشیا اینطور میشه اگه میخوای خاموش تو شارژ باشه اول بزن تو شارژ بعد خاموشش کن