خانهاخبار
عرضه آیفون 4 اینچی جدید و آیپد ایر 3 از 18 مارس

عرضه آیفون 4 اینچی جدید و آیپد ایر 3 از 18 مارس

به نظر می‌رسد تنها یک ماه تا دسترسی به دیوایس‌های جدید اپل، iPhone 5se و iPad Air 3 زمان باقی است و فروش این دیوایس‌ها از 18 مارس آغاز خواهد شد.
۱۳۹۴/۱۱/۲۴

به‌تازگی برخی منابع خبر داده‌اند که iPhone 5se و آیپد ایر 3 در تاریخ 18 مارس 2016 در فروشگاه‌های اپل و همچنین به صورت آنلاین در دسترس قرار می‌گیرند.

اگر این خبر حقیقت داشته باشد نشان می‌دهد شایعات مبنی بر عرضه این دیوایس‌ها در روز 15 مارس چندان هم بی‌راه نبوده است. احتمالا رویداد معرفی دیوایس‌ها هم در همان هفته انجام می‌شود، برای مثال ممکن است روز پنج شنبه دیوایس‌ها معرفی شود و روز جمعه فروش آغاز شود. البته برنامه شرکت هنوز اعلام نشده و ممکن است تغییر کند. در ادامه خبر گفته شده که زمانی برای پیش فروش این گوشی‌ها در نظر گرفته نشده است.

آیفون 5se که مدت‌هاست اخبار آن بر سر زبان‌ها افتاده ظاهری شبیه به آیفون 5 اس 2013 اپل دارد اما با تراشه A9، NFC و پشتیبانی از اپل پی، فعال بودن همیشگی سیری و دوربینی به خوبی آیفون 6 عرضه می‌شود. آیپد ایر 3 نیز بسیاری از ویژگی‌هایش را از آیپد پرو به ارث خواهد برد، ویژگی‌هایی همچون Smart Connector، پشتیبانی از قلم اپل، چهار اسپیکر. همچنین دوربین این تبلت فلش LED نیز خواهد داشت، چیزی که اولین بار است در تبلت‌های اپل می‌بینیم.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهدی

۱۳۹۴/۱۲/۲۵
سلام خیلی قشنگه آیفون 5se انشاءالله زود به بازار بیاد تا از فناوری های جدید ش بهره مند بشویم