خانهاخبار
هدیه سامسونگ به پیش خریدکنندگان گلکسی اس 7: Gear VR

هدیه سامسونگ به پیش خریدکنندگان گلکسی اس 7: Gear VR

سامسونگ به کسانی که پرچم‌دار بعدیش را پیش خرید بکنند یک هدست واقعیت مجازی هدیه می‌دهد. یک ترفند خوب برای بازاریابی و فروش بهتر.
۱۳۹۴/۱۱/۲۳

image

 

دنبال کنندگان اخبار تکنولوژی بی صبرانه منتظر کنفرانس 21 فوریه (2 اسفند) سامسونگ هستند. جایی که این شرکت کره‌ای وعده داده است از Galaxy S7 رونمایی خواهد کرد. گوشی‌ای که با وجود صفحه نمایش 5.1 اینچی مشابه گلکسی اس 6، به نظر می‌آید ابعاد کوچکتری داشته باشد. این محصول با رنگ طلایی نیز عرضه خواهد شد اما مانند اس 6 از بدنه شیشه و فلز بهره می‌برد.

در مورد گلکسی اس 7 تاکنون شایعات زیادی منتشر شده است که برخی از آن‌ها بسیار هیجان انگیز هستند. باتری با عمر 2 روزه، بازگشت دوباره حافظه‌های جانبی و ضد آب بودن برخی از این شایعات هستند. گویا سامسونگ تحولی در دوربین این گوشی نیز به وجود آورده است. دوربین 12 مگاپیکسلی با سنسور بزرگ و تکنولوژی فتودیود دوگانه که کیفیت عکس برداری در محیط‌های کم نور را افزایش می‌دهد.

همه منتظر هستند که در کنگره جهانی موبایل امسال این گوشی را از نزدیک آزمایش کنند. حال یک وبسایت هلندی ادعا کرده است از روزی که گلکسی اس 7 در MWC معرفی می‌شود این گوشی قابل پیش خرید است و از روز 11 مارس (21 اسفند) و همزمان با عرضه در سراسر جهان، این محصول برای پیش سفارش دهندگان ارسال خواهد شد. تاریخی که با پیش‌بینهای قبلی جور در می‌آید. اما سامسونگ برای کسانی که پرچم‌دار جدیدش را از تاریخ 21 فوریه تا 10 مارس پیش خرید می‌کنند یک هدیه ویژه در نظر گرفته است. تمامی این افراد یک دستگاه هدست واقعیت مجازی Gear VR را دریافت خواهند کرد. پیشنهادی که می‌تواند وسوسه کننده باشد.

در مورد قیمت این محصول هنوز خبری منتشر نشده است اما تخمین زده می‌شود که برای خرید گلکسی اس 7 حدود 650 دلار و برای خرید گلکسی اس 7 اج با صفحه نمایش خمیده حدود 750 دلار باید پرداخت کنید. با توجه به قیمت فعلی 99 دلاری هدست واقعیت مجازی سامسونگ، این پیشنهاد می‌تواند به افزایش فروش اس 7 کمک کند. نظر شما در این زمینه چیست؟

برای آشنایی بیشتر با محصولات سامسونگ به سایت رسمی این شرکت مراجعه کنید. پوشش خبری MWC 2016 را می‌توانید در صفحه اختصاصی اخبار نمایشگاه MWC 2016 در وب‌سایت جی‌اس‌ام مشاهده کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

احسان نجفی

۱۳۹۵/۱۲/۲۴
گوشی سامسونگ خوبی است

ehsan002

۱۳۹۴/۱۱/۲۴
کی میاد تو ایران این گوشی فوق العاده ؟؟!

محممد

۱۳۹۴/۱۱/۲۴
واقعا پیشنهاد خوبی

VistaMobile

۱۳۹۴/۱۱/۲۳
تو ایران هم گوشی رو 2 میلیون یا بالاتر پیش فروش میکنن و در آخر هم هدستی تحویل نمیدن یا اینکه 400 بیشتر میگیرن .

ممد

۱۳۹۴/۱۱/۲۳
خوراک سامسونگ بازاریابی و تو دست گرفتن نبظ بازاره