خانهاخبار
افشای مشخصات سخت‌افزاری LG G5 در بنچمارک GeekBench

افشای مشخصات سخت‌افزاری LG G5 در بنچمارک GeekBench

کنگره جهانی موبایل نزدیک است و یکی از محصولاتی که قرار است در این نمایشگاه از آن رونمایی شود، پرچم‎دار جدید ال‌جی است. اخیرا اطلاعات سخت‌افزاری جی 5 با حضور در یک بنچمارک افشا شده است.
۱۳۹۴/۱۱/۲۳

image

 

ال‌جی خود را برای کنفرانسی یک روز پیش از آغاز MWC 2016 آماده می‌کند و وعده داده که قرار است از LG G5 در این مراسم رونمایی کند. هر چه به تاریخ 21 فوریه نزدیک می‌شویم اخبار بیشتری در مورد این محصول به گوش می‌رسد. حال همان طور که انتظار می‌رفت بالاخره ال‌جی پرچم دار بعدیش را در یک بنچمارک مورد آزمایش قرار داده است.

در واقع این بنچمارک که در پایگاه داده گیک بنچ ثبت شده است توسط یک نمونه اولیه G5 انجام شده است. نمونه ای که با اندروید 6.0.1 بالا آمده و نشان می‌دهد که این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 820 به همراه 4 گیگابایت رم بهره می‌برد.

image

 

البته هیچ کدام از اطلاعات بالا عجیب و غافلگیرکننده نیست چرا که چنین پردازنده و رمی از هر پرچم‌داری که در سال 2016 معرفی می‌شود انتظار می‌رود. کد گوشی تست شده LG F700S است که حرف S در اینجا نشان دهنده SK Telecom است یکی از سه اپراتور کشور کره جنوبی است.

F700 باعث این نتیجه گیری شده است که گوشی تست شده همان G5 است زیرا که V10، پرچم‌دار فعلی ال‌جی، با کد F600 معرفی و عرضه شد و G4 نیز کد F500 را داشت. به همین دلیل می‌توان استدلال کرد که این نتیجه مربوط به دستگاهی است که قرار است 2 اسفند در کنفرانس ال‌جی معرفی شود.

در مورد G5 گفته می‌شود که از طراحی ماژولار و خاصی بهره می‌برد و همچنین احتمالا دیگر دکمه‌های تنظیم صدا را در قاب پشتی دستگاه نخواهیم دید. دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی به همراه صفحه نمایش 5.6 اینچی با رزولوشن QHD از سایر مشخصات احتمالی این محصول است. ال‌جی چندی پیش تایید کرده بود که پرچم‌دار بعدی اش از قابلیت Always On پشتیبانی می‌کند.

نظر شما در مورد محصول آینده ال‌جی چیست؟ پوشش خبری MWC 2016 را می‌توانید در صفحه اختصاصی اخبار نمایشگاه MWC 2016 در وب‌سایت جی‌اس‌ام مشاهده کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

مهدی د

۱۳۹۴/۱۱/۲۴
بی صبرانه منتظر ال جی هستم.من طرفدار سامسونگ بودم ولی با دیدن گوشی جی 4 و تکامل این گوشی در جی 5 تا 2500هم اولش باشه میگیرم فقط ای کاش این گوشی دو سیم هم داشته باشه که اونوقت معرکه میشه

محمد

۱۳۹۴/۱۱/۲۳
حدود قیمتش چند هست؟

حمید سلطانی

۱۳۹۴/۱۱/۲۳
به نظر من گوشی الجی جی5 یه انقلاب تازه مثل جی2 بوجود خواهد اورد چرا که بدنه فلزی دوربین عالی وسخت افزار خوب وطراحی منحصر بفرد الجی موبایل نشان دهنده یک گوشی بسیار عالی ازشرکت الجی خواهد بود

پارسا

۱۳۹۴/۱۱/۲۳
اگه اندازه صفحه نمایش 5.2 اینچ باشه خیلی خیلی بهتره , این اندازه استاندارد و در ضمن حمل کردنش راحت تر است!!!!

alireza4

۱۳۹۴/۱۱/۲۳
این خبر قدیمی و تکراری بود